۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۲۸۵۲۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال به صورت ویژه برگزار خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به مصادف شدن یوم‌الله 13 آبان با روز عاشورای حسینی، با توجه به مواضع و تهدیدات اخیر استکبار جهانی امسال این مراسم به‌طور ویژه برگزار خواهد شد.
راهپيمايي 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، عباس سروری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه، امروز در جلسه هماهنگی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: به دلیل گستاخی اخیر دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس امسال افزون بر شعارهای گذشته در مراسم 13 آبان، شعار مرگ بر انگلیس را به صورت ویژه سر خواهیم داد تا انزجار خود را به این بی‌ادبی و بی حرمتی نشان دهیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به مصادف شدن یوم‌الله 13 آبان با عاشورای حسینی، با توجه به مواضع و تهدیدات اخیر استکبار جهانی امسال این مراسم به‌طور ویژه برگزار خواهد شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان و روز عاشورای حسینی فرصت مناسبی برای مطالبه به‌حق ملت ایران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با توجه به ترسیم افق 20 ساله است.

 

وی خاطرنشان کرد: به خاطر محدودیت فضا در مقابل مسجد جامع کرمانشاه بهتر است هیأت‌های عزاداری در این روزها با علم و کتل وارد خیابان نشوند تا بتوانیم میزبان هیأت‌های بیشتری در این محل باشیم.

 


سروری اظهار داشت: مراسم شیرخوارگان حسینی نیز فردا ساعت 9 صبح در حسینیه شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار شده و آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز با تجمع خود در مقابل مسجد جامع شهر پس از نماز محل مسجد جامع تا میدان آزادی را به راهپیمایی می‌پردازند.

 

 
وی با بیان اینکه حضور دانش‌‌آموزان بسیجی در مراسم یوم‌الله 13 آبان و عزاداری سیدالشهدا(ع) بسیار اهمیت دارد، افزود: تمهیدات لازم در این زمینه با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اندیشیده شده است.

 

سروری یادآور شد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی در استان و احتمال وقوع بارندگی در روز عاشورای حسینی باید امکانات لازم برای برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در محل مسجد جامع شهر کرمانشاه فراهم شود./967/پ202/ب4

ارسال نظرات