۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۲۲۸۵۶۷

تقدیر حزب الله لبنان از هدف قرار دادن خاخام تندرو صهیونیست

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان با تمجید از ترور نافرجام خاخام تندرو صهیونیست از سوی یک جوان فلسطینی، خواستار توقف اقدامات صهیونیستی در مسجد الاقصی شد.
حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن بستن درب‌های مسجد الاقصی از سوی نیروهای رژیم صهیونیستی، به تمجید از اقدام معتز حجازی در ترور یک خاخام تندرو صهیونیست در قدس پرداخت.

 

حزب الله در این بیانیه آورده است: هدف قرار دادن یکی از نمادهای تندروی صهیونیستی از سوی این شهید فلسطینی بیانگر اراده پولادین ملت فلسطین در مقاومت در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

 

حزب الله لبنان افزود: ملت فلسطین بی شک همه تلاش خود را در راستای دفاع از مسجد الاقصی شریف به کار خواهد گرفت و با جنفشانی‌های خود این مکان مقدس اسلامی و تاریخی را نجات می‌دهد.

 

این جنبش اقدام بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در بستن درب‌های مسجد الاقصی به روی نمازگزارن فلسطینی به صورت کامل  را  محکوم و تاکید کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس شریف و به شهادت رساندن معتز حجازی و بازداشت خانواده وی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

 

حزب الله در پایان خواستار اقدام جدی کشورهای عربی و اسلامی از ملت و مقاومت اسلامی فلسطین شد.

 

گفتنی است نیروهای صهیونیستی امروز معتز حجازی، جوان فلسطینی که خاخام تندرو صهیونیستی را مورد ترور نافرجام قرار داده بود، به شهادت رساند.

 

از سوی دیگر نیروهای صهیونیست با یورش به مسجد الاقصی در اقدامی بی سابقه درب‌های این مسجد را به صورت کامل به روی نمازگزاران فلسطینی بستند. این درحالی است که از زمان اشغال قدس در سال 1967 که مسجدالاقصی به مدت یک هفته بسته شد، این نخستین بار است که مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی بسته می شود./983/ب902/د

ارسال نظرات