۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۲۸۸۸۴
یکی از علمای سنی لبنان:

عزت و شرافت اهل سنت در گرو حمایت از مقاومت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با تأکید بر لزوم حمایت یکسان اهل سنت و شیعیان از مقاومت اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: عزت و شرافت اهل سنت در گرو حمایت از مقاومت اسلامی است.
شيخ احمد قطان
 
به  گزارش خبرگزاری رسا، شیخ أحمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با حضور در مجلس عزاداری امام حسین (ع) که امروز در مجمع حضرت زهرا صیدا برگزار شد، با انتقاد از برخی رسانه‌ها که از هرفرصتی برای دامن زدن به فتنه استفاده می‌کنند، گفت: درحالی که مردم لبنان و سایر کشورهای اسلامی نیازمند انسجام و وحدت هستند، برخی رسانه‌ها با برجسته کردن اختلافات مذهبی و تحریک طایفه‌ای وضعیت را بحرانی می‌کنند.
 
وی افزود: عزت و شرافتمندی اهل سنت در گرو حمایت از مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان است. مقاومت در برابر دشمن و محافظت از وطن، مقدسات و مسلمانان جزء لاینفک عقاید اسلامی است.
 
این عالم اهل سنت لبنانی با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه مقاومت اسلامی از دل سنت نبوی خارج شده‌ است، عنوان کرد: اهل سنت و شیعیان باید به نحو یکسانی از مقاومت اسلامی در مقابله با کشورهای استکباری و رژیم صهیونیستی دفاع کنند، چرا که دشمنان اسلام به دنبال تضعیف مسلمانان و عقب افتادگی آنان هستند.
 
شیخ قطان، تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد درگیری بین مسلمانان را بسیار واضح برشمرد و گفت: صهیوینست‌ها پشت پرده تحریک طایفه‌‍ای و مذهبی در جهان اسلام را مدیریت می‌کنند تا بدین وسیله ضربه‎‌ای را به مسلمانان و مقدسات اسلامی وارد کنند./983/ب902/د
 
ارسال نظرات