۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۲۹۳۶۶
نماینده ولی فقیه در سپاه بوشهر:

فتح لانه جاسوسی برگرفته از آموزه های کربلا بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: فتح لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام، برگرفته از آموزه های کربلا بود.
حجت الاسلام حسين دشتي ، امام جمعه موقت بوشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی، نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در مصلای جمعه بوشهر گفت: انسان نمی تواند در زندگی خود بدون دوست و دشمن باشد و یا این‌که همه را دوست و یا همه را دشمن بداند.
 
وی افزود: هر کسی در دل خود حب و بغضی دارد. در راه خدا نیز بایستی دوست و دشمن داشته باشیم، اگر خود را دوستدار اهل بیت می دانیم به یقین امام حسین(ع) را دوست و یزید را دشمن خود می دانیم.
 
حجت الاسلام دشتی با بیان این‌که کسی نمی تواند ادعا کند که من نسبت به هیچ کس دشمن نیستم، گفت: طاغوت، شرک و استکبار دشمنان همه ما هستند و این آموزه ها را ائمه به ما یاد دادند وگفته اند در درون خود قوت ببخشید و در مقابله با آن هیچ‌گاه سر تعظیم برای دشمنان اهل بیت(ع) و ولایت فرود نمی آوریم و تسلیم نخواهیم شد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه سخنان خود با اشاره به روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: 13 آبان روزی است که امام را تبعید کردند، روزی است که دانش آموزان و دانشجویان در سال 57 به خاطر امام خود شهید شدند، یکی دیگر از حوادث این روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود.
 
حجت الاسلام دشتی  با بیان این‌که فتح لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام، برگرفته از آموزه های کربلا بود، اضافه کرد: کربلا به ما یاد داده که در مبارزه با دشمن هیچ‌گاه از عده و عُده نترسیم و ایده خون بر شمشیر پیروز است، را از امام حسین یاد بگیریم.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان این‌که هر سال که می گذرد بر عظمت مجالس حسینی افزوده می شود، اظهار داشت: این نتیجه حماسه ماندگار و جاودانه امام حسین(ع) است./833/پ202/ب3
ارسال نظرات