۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۲۹۳۷۴

فتح و جهاد اسلامی: اجازه تحقق اهداف اسرائیل را نمی‎دهیم

خبرگزاری رسا ـ جنبش‌ها فتح و جهاد اسلامی در فلسطین درباره طرح‌های رژیم‌صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و شهر قدس شریف هشدار دادند.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز خواستار اتحاد همه گروه‌های فلسطینی برای مقابله با دشمن صهیونیستی شد.

 

زیاد نخاله از سران این جنبش در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد که اسرائیل دولتی متجاوز است و اصرار دارد که کل فلسطین را اشغال کند.


این رهبر فلسطینی در ادامه خواستار اتحاد همه گروه‌های فلسطین شد و گفت: هیچ راهی پیش روی ما نیست جز اتحاد با هدف رویارویی با طرح‌های اسرائیل برای یهودی‌سازی قدس.


همچنین احمد عساف سخنگوی جنبش فتح، با هشدار درباره اقدامات رژیم صهیونیستی درباره مسجدالاقصی، تأکید کرد که فلسطین اجازه نمی‌دهد اسرائیل اهدافش را در قدس محقق کند.


عساف با بیان اینکه هدف گرفته شدن مسجدالاقصی اکنون کاملا روشن است و اسرائیل تلاش می‌کند به بهانه‌هایی مانند آثار تاریخی معبد کذایی، کاملا بر مسجد سیطره پیدا کند، گفت: از ده سال پیش که حفاری‌ها زیر قدس آغاز شده است، هیچ اثری تاریخی پیدا نشده. اسرائیل وقتی ادعا می‌کند که در مکان مسجد، معبد سلیمان بوده، در حقیقت حقایق را به هم در می‌آمیزد و وقتی ادعا می‌کند که قدس پایتختش است، در حقیقت وقایع تاریخی و دینی را تحریف کرده است.


عساف گفت: به هر قیمتی که باشد، به اسرائیل اجازه نمی‌دهیم اهدافش را در سیطره بر قدس محقق کند زیرا قدس بخشی از عقیده اسلامی ماست. قدس قبله اول ماست و سومین حرم شریف ما./994/ب102/د

ارسال نظرات