۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۲۹۶۴۳
شیخ نعیم قاسم:

مساله تکفیری‎ها باید به صورت ریشه‎ای حل شود

خبرگزار رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که شهر طرابلس باید به صورت کامل از لوث گروه‌های تکفیری و تروریستی پاکسازی شود.
شيخ نعيم قاسم معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با محمود قطامی و کامل الخیر از سیاستمداران این کشور به بحث و گفت‌وگو درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه پرداخت.

 

شیخ نعیم قاسم در این دیدار با اشاره به تحرکات اخیر تکفیری‌ها در شمال لبنان که با هوشیاری ارتش این کشور مواجه شد، اظهار داشت: این حق مشروع ملت لبنان و به ویژه مردم طرابلس است که از لوث تکفیری‌ها در امان و شاهد پاکسازی کامل این شهر باشند.

 

وی تصریح کرد: مسأله حضور تکفیری‎‌ها در لبنان باید ریشه‌ای حل شود و نمی‌توان به راهکارهای مقطعی بسنده کرد. بی‌شک تروریست‌ها از هر فرصتی برای برافروختن فتنه مذهبی و طایفه‌ای در این کشور سوء استفاده می‌کنند.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان به انتقاد از اقدامات تحریک آمیز برخی مسؤولان و شخصت‌های برجسته لبنانی پرداخت و گفت: نابودی تکفیری‌ها به سود همه مردم لبنان است و همین امر باید به عاملی تبدیل شود تا همگان در نبرد با تروریسم از ارتش حمایت کنند.

 

وی افزود: باوجود بالا گرفتن بحران در خاورمیانه لبنان از فرصت بسیار مناسبی برای حل مشکلات به واسطه گفت‌وگو و رایزنی احزاب مختلف برخوردار است که باید آن را مغتنم شمرد. آگاهی سیاستمداران نسبت به شرایط حساس کنونی می‌تواند لبنان را از تنگنای کنونی خارج کند./983/ب902/د

ارسال نظرات