۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۲۲۹۶۵۲

حزب الله لبنان از عملیات استشهادی در فلسطین اشغالی تقدیر به عمل آورد

خبرگزاری رسا ـ جنبش حزب الله در بیانیه ای ضمن تقدیر از عملیات استشهادی روز گذشته در فلسطین اشغالی این اقدام را نمونه مقاومت بی وقفه مردمی و تاکیدی بر حرکت و اراده استوار مردم فلسطین توصیف کرد.
حزب الله

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن گرامی داشت عملیات قهرمانانه ابراهیم عکاری مجاهد و قهرمان فلسطینی در شهر اشغالی بیت المقدس که به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها منجر شد، آمده است: عملیات موفقیت آمیز عکاری، نمونه مقاومت بی وقفه مردمی است و تاکیدی بر حرکت و اراده استوار مردم فلسطین در مقابله با عملیات روبه افزایش یهودی سازی شهر قدس و تلاشهای دشمن برای از بین بردن مسجدالاقصی و مقدسات مسلمانان و مسیحیان این شهر است.

 

حزب الله لبنان از مردم کشورهای عربی واسلامی خواست، ازمردم فلسطین که برای تاکید برهویت اصیل و حفظ سرزمین خود از گزند شهرک سازی و تجاوز صهیونیست ها، بهترین جوانان خود را تقدیم کردند، حمایت کنند.

 

گفتنی است صبح دیروز یک جوان فلسطینی به نام ابراهیم عکاری اهل اردوگاه شعفاط در نزدیکی بیت المقدس، خودروی خود را به  صهیونیست ها در خیابانی در محله شیخ جراح بیت المقدس کوبید و 2 نفر را کشت و چند نفر را هم زخمی کرد./982/د102/ک

ارسال نظرات