۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۲۹۶۶۳

مردم غزه در اعتراض به اقدامات صهیونیستی در قدس تظاهرات می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ جنبش جهاد اسلامی فلسطین از تمامی ملت فلسطین خواست فردا ـ جمعه ـ به نشانه اعتراض به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و یاری انتفاضه قدس دست به تظاهرات گسترده بزنند.
جهاد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی فراخوانی از تمامی ملت فلسطین خواست جمعه (فردا) به نشانه اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و اعلام حمایت از انتفاضه قدس و یاری مسجدالاقصی دست به تظاهرات بزنند.

 

بنا به گزارش «فلسطین الیوم»، «محمد الحرازین»، یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره گفت: برنامه‌های ما بر بسیج عمومی برای یاری مسجدالاقصی و فداکاری با مال، جان و فرزندان برای این هدف است؛ به ویژه در برهه فعلی که رژیم اشغالگر سعی دارد قدس را به شهری یهودی تبدیل کند.

 

وی افزود: در مقابل توطئه خطرناکی که عقیده امت، میراث فرهنگی و تمدن آن در قدس را هدف قرار گرفته است باید انقلابی مردمی با عنوان «قدس» سازماندهی شود. ما با شرکت در این انقلاب از تاریخ و آینده خود دفاع خواهیم کرد.

 

حزارین در ادامه گفت که تظاهرات گسترده فردا با عنوان «جمعه خشم» در نوار غزه  پس از نماز جمعه از خانیونس آغاز خواهد شد. وی افزود که 2 جشنواره نیز در غزه و رفح در راستای حمایت از مسجدالاقصی و مقدسات برپا خواهد شد./982/د102/ک

ارسال نظرات