۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۲۹۸۰۵
مدیر اداره تبلیغات اسلامی قاین:

فرهنگ شهادت ملت ها را در برابر دشمن شکست ناپذیر می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی قاین با بیان این که ملتی که طعم شهادت را چشیده باشد دشمن هرگز نمی تواند آن را تضعیف و ضعیف کند، گفت: عزت حسینی و فرهنگ عاشورایی، پشتوانه شیعیان در مقابله با گروه های تروریستی و تکفیری مانند داعش است.
داعش

 حجت الاسلام احمد علیپور، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که عزت حسینی، پشتوانه شیعیان در مقابله با گروه های مختلف از جمله گروه های تکفیری مانند داعش است، گفت: آنچه شیعه را در طول ادوار مختلف در مقابل هجمه دشمنان زنده و پویان نگه داشته است فرهنگ عاشورا است و تا زمانی که فرهنگ عاشورا در جامعه زنده و پویا باشد دشمن هرگز نخواهد توانست به شیعه آسیب وارد کند.

 

وی افزود: عزت حسینی مهمترین پشتوانه برای بقای شیعه و نظام اسلامی است زیرا ملتی که امام حسین(ع) را الگوی خود قرار داده و طعم شهادت را چشیده است، هرگز به دشمن اجازه نمی دهد هر طور که خواست حقانیتش را مورد تردید قرار دهد و چنین دشمنی هرگز به خود اجازه نمی دهد هر طور خواست با طرف مقابل رفتار کند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین با بیان این که تکفیری‌ها علیه شیعه قیام کرده‌ و بعضی از شیعیان را به شهادت رسانده اند، گفت: داعش باید بداند شیعه با این قبیل اقدامات، دست از حمایت اهل بیت(ع) و حقانیت خود بر نمی دارد و تا آخرین نفس برای حمایت از فرهنگ اسلامی و فرهنگ ناب محمدی آماده است.

 

حجت الاسلام علیپور ادامه داد: تمام شیعیان در جای جای دنیا به صورت جدی با تکفیری‌ها مخالف بوده و راه پیروی از اهل‌بیت رسول‌الله(ص) را محکم ادامه می‌دهند.

 

وی افزود: داعشی‌ها باید بدانند اگر موفق شدند در بعضی از مناطق مسلمانان و شیعیان را به قتل برسانند دلیل آن، ضعف دولت ها است ولی باید به این نکته توجه کنند که شیعیان هرگز با این اقدامات ضعیف نمی شوند و پاسخی دندان شکن به آن ها خواهند داد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین ادامه داد: داعشی ها باید بدانند که شیعیان راه حقیقت را یافته اند و مانند امام حسین(ع) هرگز از دشمن ترسی نداشته و دست از مبارزه و هدف خود برنخواهند داشت.

 

حجت الاسلام علیپور با اشاره به این که داعش هیچ مناسبتی با اسلام ندارد، گفت: به زودی بساط فساد داعش از روی زمین محو خواهد شد زیرا این گروه با کشتارها و انجام اعمال و رفتار وحشیانه مورد تنفر سایر گروه های اسلامی و مردم جهان واقع شده است و وقتی این گروه هیچ جایگاهی در میان مردم نداشته باشد به خودی خودی بساط نابودی آن ها فراهم می شود.

 

وی با بیان این که شیعه با قدرت منطق و ایمان در مقابل داعش ایستاده است، افزود: حرکات داعش در مقابله مسلمانان نشان دهنده وابستگی این گروه به دشمنان اسلام است زیرا هیچ کدام از اعمال و رفتار داعش با هیچ یک از فرقه های اسلامی مناسبتی ندارد و هدف داعش تنها تخریب چهره اسلام است در حالی که مسلمان واقعی هدفش گسترش اسلام و فرهنگ اسلامی در میان مردم جهان اعم از مسلمانان و غیر مسلمان است./968/ت302/ب5

 

ارسال نظرات