۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۲۲۹۹۳۲
جنبش انصارالله:

نشانه‌های فساد در دولت جدید نیز به چشم می‌خورد

خبرگزاری رسا ـ دفتر سیاسی جنبش انصارلله یمن در بیانیه ای نسبت به اقدامات دولت جدید مبنی بر نصب افراد فاسد در مناصب سیاسی اعتراض کرد.
انصارلله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب انصارالله یمن بیانیه ای را در خصوص اعتراض نسبت به روند اقدامات دولت جدید صادر کرد و در آن هشدار دارد نشانه های تبعیض و فساد دولت سابق در این دولت نیز به چشم می‌خورد.

 

در این بیانیه که روز گذشته از سوی دفتر سیاسی جنبش انصارالله صادر شد، آمده است:تمام مردم انقلابی و نمایندگان آنها در امور سیاسی خواستار اجرا شدن کلیه مفاد و بندهای توافقنامه آشتی ملی هستند؛ اما آنچه در این روزها شاهد آن هستیم موجب نا امیدی مردم می‌شود؛ چرا که دولت جدید نسبت به معیارها و مفاد قرارداد پایبند نیست و افرادی را به کار می‌گیرد که دارای پرونده های فساد هستند.

 

انصارالله در این بیانیه اعلام کرد: رفتار دولت نشان می‌دهد که در اجرایی شدن خواسته های مردم جدیت به خرج نمی‌دهد و اوضاع حساس کنونی یمن را درک نمی‌کند.این در حالی‌است که دولت در این شرایط باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا با توجه به خواسته‌های مردم، دولتی عاری از افراد فاسد تشکیل دهد و همچنین پرونده افراد فاسد را در محاکم ذی‌صلاح بررسی کند.

 

انصارالله نسبت به اقدام شورای امنیت مبنی بر صدور حکم مجازات شهروندان یمنی اعتراض کرده و اعلام کرد:این اقدام شورای امنیت موجب جریحه دار شدن احساسات مردم یمن شده و نمونه بارز دخالت در امور داخلی کشور است که با هدف بحرانی تر کردن اوضاع و کند کردن روند سیاسی تشکیل دولت دلخواه مردم صورت پذیرفته است.

 

انصارالله در پایان با اشاره به شکست های سنگین القاعده اعلام کرد: ضربات سنگینی که این گروه تروریستی در یمن متحمل شده است موجب ناراحتی مسوولان آمریکایی شده و آمریکا نیز با تحت فشار قراردادن شورای امنیت و دخالت در امور یمن قصد جبران این شکست‌ها را دارد؛ از این رو مردم یمن باید در برابر توطئه های آمریکا هوشیار باشند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات