۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۲۹۹۸۶

مسؤول جدید نهاد رهبری دانشگاه های آذربایجان‌شرقی معرفی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان‌شرقی فردا در تبریز برگزار می شود.
حجت الاسلام علي خديوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم معارفه مسؤول جدید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان‌شرقی صبح فردا با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مسؤولان نهاد رهبری مؤسسات آموزش عالی فعال در استان برگزار خواهد شد.

 


بنابر این گزارش، در این مراسم که از ساعت10 صبح فردا در آمفی تئاتر شماره 3 دانشکده علوم انسانی دانشگاه تبریز برگزار می شود، حجت الاسلام علی خدیوی به عنوان مسؤول جدید دفاتر نهاد رهبری استان معرفی و از تلاش‌های حجت الاسلام اصغر نقدی تجلیل خواهد شد.

 


حجت الاسلام خدیوی که پیش از این مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه تبریز بوده است، امامت جمعه شهر گوگان، مؤسس حوزه علمیه خواهران خسروشاه، رییس مرکز تخصصی شیعه شناسی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه سهند تبریز و تدریس در حوزه های علمیه و دانشگاه های استان را در کارنامه خود دارد.

 


گفتنی است، پیش از این حجت الاسلام اصغر نقدی ریاست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان‌شرقی را بر عهده داشته است./935/پ203/ب4

ارسال نظرات