۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۲۳۰۰۹۶
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

اقدامات تکفیری‌ها هیچ سودی برای اهل سنت ندارد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که اقدامات تکفیری‌ها هیچ سودی برای اهل سنت ندارد.
نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شواری اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت چهلمین روز یکی از شهدای مقاومت اسلامی لبنان که در منطقه بلدة الخیام برگزار شد، با تأکید براینکه حضور نظامی حزب الله لبنان در سوریه به سود همه منطقه به ویژه لبنان است، گفت: تکفیری‌ها تهدیدی جدی برای امت اسلامی است که نمی‌توان با سهل‌انگاری با آن برخورد کرد.
 
 
وی افزود: تروریسم تکفیری شر مطلقی است که به ضرر همه طوایف به ویژه اهل سنت است. نه اهل سنت‌، نه شیعیان و نه مسیحیان هیچ سودی از اقدامات تکفیری‌ها عاید نمی‌شوند.
 
 
این عضو ارشد حزب الله لبنان، هدف تکفیری‌ها از ایجاد درگیری در لبنان و سایرکشورهای اسلامی را برافروختن فتنه مذهبی برشمرد و گفت: ملت لبنان با عملکرد آگاهانه خود نشان داد که قوی تر از داعش و جبهه النصره است و تروریسم نمی‌تواند آن را به زانو در بیاورد.
 
 
حجت الاسلام قاووق با اشاره به اینکه حزب الله لبنان موجب تقویت این کشور در مقابله با ترروریست‌ها شده است، تصریح کرد: حضور نظامی حزب الله در سوریه صد در صد به سود لبنان بوده و توانسته است بار بسیاری از هجمه‌های تکفیری را ناکام بگذارد./983/ب903/ک
 
ارسال نظرات