۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۳۰۴۴۵
به همت دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان؛

کارگاه های آشنایی با اندیشه سیاسی امام خمینی و تاریخ معاصر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه های آشنایی با اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) و تاریخ معاصر ایران در حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.
حوزه علميه خراسان

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: این کارگاه‌ها در ادامه سلسله همایش‌ها و برنامه های این دفتر در زمینه بررسی اندیشه های سیاسی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب برگزار می شود.

 

وی افزود: دوره اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) که برای نخستین بار در سطح طلاب حوزه های علمیه مشهد برگزار می شود، در آینده در مدارس شهرستان نیز ادامه خواهد یافت.

 

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: کارگاه نخست که 21 آبان ماه ساعت هشت صبح در قالب چهار کارگاه در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) برگزار می شود، با حضور حجت الاسلام نوایی، استاد حوزه و دانشگاه به موضوعاتی چون نگاه و فرمایش امام خمینی(ره) درباره روحانیت و حوزه و انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.


مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: دومین کارگاه آشنایی با اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) نیز توسط حجت الاسلام گلستانی، از اساتید دانشگاه علوم اسلامی رضوی، پنج شنبه 22آبان ماه در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

دومین دوره آموزش سیاسی اساتید حوزه علمیه خراسان

وی در ادامه به کارگاه های سیاسی اساتید ضمن خدمت این حوزه اشاره و اظهار کرد: نخستین کارگاه آشنایی با تاریخ معاصر ایران ویژه اساتید حوزه علمیه خراسان جنوبی و شمالی در تابستان امسال برگزار شد.

 

حجت الاسلام نصیرایی اضافه کرد: در همین راستا، دومین کارگاه آشنایی با تاریخ سیاسی معاصر ایران ویژه اساتید خراسان رضوی نیز با حضور دکتر موسی حقانی، رییس مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران، 22 و 23 آبان ماه در مدرسه علمیه سلیمانیه برگزار خواهد شد./930/ت302/ب5

 

 

ارسال نظرات