۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۳۰۵۷۵
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(73)

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی: سازمان صدا و سیما تحول و شکوفایی دیگری را تجربه خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ مشاور رییس سازمان صدا و سیما در امور مجلس گفت: سرافراز فردی متخصص در عرصه رسانه، صاحب نظر و دارای تجربه های خوبی در عرصه های تخصصی صدا و سیماست، به یقین سازمان در دوران مدیر جدید عرصه تحول و شکوفایی دیگری را تجربه خواهد کرد.
ميرتاج الديني ميرتاج الديني ميرتاج الديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، مشاور رییس سازمان صدا و سیما در امور مجلس امروز با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های تهران، اظهار داشت: بنده از مدت ها قبل با این رسانه حوزوی آشنا هستم و جا داشت که چنین خبرگزاری در جهت انعکاس فعالیت های حوزه فعالیت داشته باشد.


وی خاطرنشان کرد: جهت گیری سیاسی خبرگزاری رسا مطابق با سیاست های کلان نظام اسلامی بوده است، در کنار این رسالت خطیر، رسا توانسته اخبار حوزه های علمیه سراسر کشور را به خوبی منعکس و فضای فرهنگی و سیاسی حاکم بر جهان اسلام و تشیع را بازتاب دهد.


حجت الاسلام میرتاج‌الدینی تصریح کرد: اگر مجموعه فکری عظیمی مانند حوزه پشتیبانی خبری و رسانه ای نداشته باشد، نمی تواند تفکر و اندیشه متعالی خود را در هماورد رسانه های خبری دیگر به گوش جهانیان برساند، از این رو معتقدم تأسیس و فعالیت خبرگزاری رسا لازم بود، هرچند بعدها خبرگزاری های دیگری در عرصه دین فعالیت کردند، اما همگی مکمل یکدیگر هستند.


مشاور رییس سازمان صدا و سیما در امور مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب رییس جدید سازمان صدا و سیما از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: جناب آقای دکتر ضرغامی عملکرد قابل قبول و برجسته در مدت10 سال فعالیت خود در رسانه ملی داشته اند.


وی ادامه داد: تمامی خدمات و فعالیت های جناب ضرغامی در کتابی با عنوان "راوی صادق" که تدوین شده که 222 محور دارد و ابتکارات دوره فعالیت رییس سابق سازمان صدا و سیما را نشان می دهد، در حقیقت باید گفت؛ سازمان در دوره فعالیت جناب ضرغامی دوره جهشی را طی کرد.


 حجت الاسلام میرتاج‌الدینی با اشاره به آغاز فعالیت دکتر سرافراز در سازمان صدا و سیما اظهار داشت: دکتر سرافزار فردی متخصص در عرصه رسانه، صاحب نظر و دارای تجربه های خوبی در عرصه های تخصصی صدا و سیماست، به یقین سازمان در دوران مدیر جدید عرصه تحول و شکوفایی دیگری را تجربه خواهد کرد./935/پ200/ج

ارسال نظرات