۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۳۰۵۷۷
برای انجام معاینات پزشکی؛

آیت الله نجفی به لبنان سفر کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف برای انجام معاینات پزشکی به لبنان سفر کرد و در فرودگاه بیروت با استقبال علما و سیاستمداران مواجه شد.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف که هفت ماه پیش به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان های نجف تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، امروز برای انجام معاینات پزشکی به لبنان سفر کرد.

 

وی که عمل جراحی خود را در نجف انجام داده بود، به علت عدم وجود دستگاه های پزشکی ویژه مجبور شد به لبنان سفر کند تا معاینات پزشکی خود را در بیمارستان رسول اعظم(ص) بیروت انجام دهد.

 

حضرت آیت الله نجفی پیش از ظهر امروز با استقبال علما، سیاستمداران و شخصیت های برجسته به فرودگاه رفیق حریری بیروت رسید.

 

هانی قبیسی به نمایندگی از رییس پارلمان، حجت الاسلام احمد قبلان، رعد الالوسی سفیر عراق، سید محمد فتحعلی سفیر ایران، علی عمار نماینده جریان الوفاء للمقاومه، حجت الاسلام محمد کوثرانی به نمایندگی از دبیرکل حزب الله، شیخ عبدالحلیم شراره دبیرکل تبلیغات دینی پارلمان، شیخ حسن المصری از جنبش امل و برخی از نمایندگان مراجع تقلید و حوزه های علمیه در مراسم استقبال حضور داشتند.

 

این مرجع تقلید پیش از این به دلیل نوسان در ضربان قلب در بیمارستان نجف تحت عمل جراحی قرار گرفته و دستگاه دائمی تنظیم ضربان در قلب وی قرار گرفته بود./980/ب902/د

ارسال نظرات