۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۳۰۶۱۲
عضو هیأت مدیره مرکز خدمات حوزه:

احسان به دوستان اهل بیت تیری در قلب شیطان است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت خدمت به خلق خدا، گفت:امام صادق(ع) فرمودند که احسان به شیعیان و دوستان اهل بیت(ع) سیلی به صورت و تیری در قلب شیطان است، اگر عکس احسان صورت گیرد سبب شادی شیطان و به درد آوردن دل اولیای الهی می شود؛ بنابراین کار شما مدیران بسیار با ارزش است.
همايش مديران مرکز خدمات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی محمدی خراسانی، عضو هیأت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه در بیست و ششمین همایش مدیران مراکز خدمات کشور که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اهمیت خدمت کردن به بندگان خدا، گفت: خدمت به سربازان امام زمان(عج) توفیقی بوده که خداوند به شما عنایت کرده است.

 

وی به روایتی از رسول اکرم (ص) در راستای اهمیت خدمت به خلق خدا و مؤمنان اشاره کرد و افزود: راستگویان، ادا کنندگان امانت، وفاداران به عهد، خوش اخلاقان و افرادی که بیش از دیگران خدمت به بندگان خدا می کنند، در قیامت جایگاه ممتاز و ویژه ای دارند.
 
عضو هیأت مدیره مرکز خدمات با بیان این که کار کردن باید برای تقرب به خداوند باشد، اظهار داشت: اگر شخصی افزون بر ساعات کاری به فکر نیاز های مردم باشد، این امر سبب نزدیکی به خداوند وپیامبر او می شود.
 
وی ادامه داد: امام صادق(ع) فرمودند که احسان به شیعیان و دوستان اهل بیت(ع) سیلی به صورت و تیری در قلب شیطان است، اگر  عکس احسان صورت گیرد سبب شادی شیطان و به درد آوردن دل اولیای الهی می شود؛ بنابراین کار شما مدیران بسیار با ارزش است.
 
حجت الاسلام محمدی خراسانی با اشاره به این که ائمه طاهرین(ع) افزون بر کارهای روزمره خود، به فکر فقرا و محرومان بودند، ابراز داشت: با الگو قرار دادن سیره اهل بیت(ع)خدمت به محرومین و سربازان امام زمان(عج) باید اصل قرار داده شود.
 
وی یاد آور شد: خدمتی که سبب شادی یک مؤمن شود، در روز قیامت به صورت مجسم در آمده و موانع و عذاب های قیامت را بر طرف کرده و انسان را به بهشت می رساند.
 
عضو هیأت مدیره مرکز خدمات در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: انجام برخی از این کارهای کوچک سبب رهایی از عذاب قیامت می شود؛ بنابراین با توجه به روایتی از امام حسین(ع) که فرمودند« درخواست های مردم از نعمت های الهی است، از این نعمت‌ها خسته نشوید» به کار خود با قدرت هرچه تمام تر ادامه دهید.
 
گفتنی است، حجت الاسلام ربانی ، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه از دیگر سخنرانان این همایش بود. /1323/پ202/س
ارسال نظرات