۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۳۱۲۹۲

همایش بسیج و رسانه در آذربایجان‌شرقی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش استانی بسیج و رسانه در منطقه آزاد ارس خبر داد.
علي اصغري، مسؤول روابط عمومي و تبليغات سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی اصغری، مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج، همایش استانی بسیج و رسانه در آذربایجان‌شرقی با شرکت اصحاب رسانه استان، سوم آذر در منطقه آزاد ارس و در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور جلفا برگزار می‌شود.


وی با بیان این‌که آشنایی جوانان با افکار و ظاهر فریبنده فرهنگ اومانیستی، لیبرالیستی و نیهیلیستی غرب ضرورت دارد، گفت: برگزاری همایش استانی بسیج و رسانه محملی مناسب برای تبیین استراتژی فرهنگی و رسانه‌ای بسیج در مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی است.


اصغری تصریح کرد: این همایش با مشارکت مدیریت منطقه صنعتی ـ تجاری آزاد ارس همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد و امیدواریم این همایش بهانه‌ای باشد که اصحاب رسانه استانی بتوانند در میثاقی مجدد با آرمان‌های مقدس شهدا به تکلیف الهی و سیاسی خود در مقابله با جنگ نرم عمل کنند تا دشمن نتواند چشم طمع به خاک میهن اسلامی‌مان بیندازد.


وی بزرگ‌ترین رسالت رسانه‌ها را واکسیناسیون فرهنگی و سیاسی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز اگر استکبار جهانی توانسته به منطقه خاورمیانه لشکرکشی کند و در پوشش مبارزه با تروریسم و دموکراسی و حقوق بشر، خاک این مناطق را به توبره بکشد، بی‌تردید با استفاده از ابزار رسانه بوده است.


مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی افزود: دشمنان از راه رسانه‌ها اعم از تلویزیون، ماهواره، رادیو، اینترنت و مطبوعات بسترهای لازم را در وهله اول برای حمله ایجاد کرد، سپس دست به غارت و چپاول منابع زمینی و زیرزمینی زد و اگر این جنگ را جنگ رسانه‌ای قلمداد کنیم، بیراه نگفته‌ایم‌.


اصغری خاطرنشان کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند در قالب جنگ نرم، رسانه‌ای و فرهنگی یا به عبارت بهتر ناتوی فرهنگی، انقلاب اسلامی ایران را با استحاله فرهنگی و سیاسی مواجه سازد، از این رو مهم‌ترین تکلیف سیاسی رسانه‌ها امروز این است که اذهان و افکار مخاطبان به ویژه نسل نوجوان و جوان را با افشاگری و تحلیل‌های علمی و کارشناسانه و بصیرت افزایی، واکسیناسیون فرهنگی کنند./935/پ203/ب3

ارسال نظرات