۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۳۱۵۸۰
به مدت دو روز؛

کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه های نجما و نجاح در مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه های نجما و نجاح به مدت دو روز در حوزه علمیه مازندران برگزار شد.
سامانه نجما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سیدابوالحسن میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم آغاز به کار این کارگاه آموزشی در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل گفت: این کارگاه آموزشی از امروز به مدت دو روز با حضور معاونان آموزش و کاربران 21 مدرسه علمیه استان آغاز شده است.

 

وی با بیان این که این کارگاه آموزشی دو روزه در جهت دانش افزایی معاونان آموزش و کاربران مدارس علمیه مازندران در حال برگزاری است، افزود: حدود سی نفر از در این کارگاه آموزشی حضور دارند.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که نجما سامانه خدمات اینترنتی امور طلاب و دانش آموختگان حوزه است، تصریح کرد: در این سامانه مسائلی نظیر شهریه، تهذیه، کارت هوشمند، مدارک و اسناد مربوط به طلاب و مؤوسسات حوزوی و همه اطلاعات خدماتی طلاب حوزه علمیه قرار دارد.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که درخواست های بسیاری از سوی معاونان آموزش و کاربران مدارس علمیه استان به منظور آشنایی بهتر با عملکرد این سامانه ها داشتیم، خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاه آموزشی دو روزه فرصت بسیار مغتنمی برای آشنایی و کارکرد بهتر با این سامانه ها خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: کاربران مدارس علمیه استان در این کارگاه آموزشی با شیوه و کارکرد همه خدماتی که در سامانه نجما بارگذاری می شود آشنایی کامل پیدا خواهند کرد.

 

حجت الاسلام میرعمادی در ادامه سخنان خود با بیان این که نجاح نیز سامانه خدمات اینترنتی مربوط به معاونت آموزش حوزه علمیه است، ادامه داد: در این سامانه نیز مباحثی نظیر امتحانات، اعلام نتایج، ارزیابی و انتخاب واحد گنجانده شده است.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که کاربران مدارس علمیه نیاز زیادی به آشنایی با بخش های مختلف این سامانه دارند، تصریح کرد: نجاح از جمله سامانه های اینترنتی است که کاربران مدارس علمیه به طور مداوم در روز با آن سروکار دارند و به همین دلیل آشنایی با کارکرد این مجموعه برای پیشبرد و تقویت برنامه های آموزشی مدارس علمیه بسیار حائز اهمیت است.

 

وی ادامه داد: اساتید این کارگاه آموزشی دو روزه اعزامی از قم هستند تا آخرین اطلاعات در مورد نحوه عملکرد این سامانه های مهم حوزه علمیه را برای شرکت کنندگان تبیین و تشریح کنند.

 

حجت الاسلام میر عمادی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از برگزاری یک کلاس آموزشی پیرامون مسائل مربوط به امور مشمولین طلاب  در این دو روز خبر داد و خاطرنشان کرد: در این کلاس آموزشی آخرین مسائل مربوط به معافیت های تحصیلی و گذرنامه طلاب از سوی معاونت نظام وظیفه مازندران برگزاری شرکت کنندگان تبیین خواهد شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات