۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۲۳۱۶۹۷

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت از عملیات استشهادی در قدس تقدیر کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت با تقدیر از عملیات روز گذشته در شهر قدس، دو شهید فلسطینی را قهرمانان مقاومت توصیف کرد.
شيخ ماهر حمود

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت در بیانیه ای تاکید کرد: "غسان و عدی أبو جمل" دوشهیدی که عملیات استشهادی در قدس را به انجام رساندند دو قهرمان سرافراز مقاومت فلسطین هستند.

 

وی افزود: امروز هر عملیات قهرمانانه ای که بر حق ما برای دستیابی به کل سرزمین فلسطین و نابودی اسرائیل صحه گذارد مورد تایید و تشویق ما خواهد بود.

 

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت با انتقاد از نقش حکومتهای عربی در قبال مسئله فلسطین، تاکید کرد: همه اقدامات ظاهری حکومتهای عربی در سال 48 و67 بی نتیجه بود و تنها پس از آغاز انتفاضه مردم فلسطین در سال87 و اعتماد به نفس بیشتر آنها، پیروزیهای پیاپی نصیب آنها شد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: انتفاضه ملت فلسطین پیامی برای همه جهانیان است که ملت فلسطین با یکدیگر همبستگی دارند و به کسانی که از راه فلسطین و مسئله فلسطین منحرف شدند و به اقدامات تروریستی در کشورهایی مثل مصر و عراق و سوریه و لیبی دست زدند، تاکید می کند جهاد در فلسطین جریان دارد و آینده اسلام وابسته به مسئله فلسطین است./980/ب102/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات