۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۳۱۸۴۱
رییس ائتلاف جعفریه پاکستان:

دین و منش تکفیری‌ها آمریکایی و صهیونیستی است

خبرگزاری رسا – اجلاس «امام حسین رھبر آزادگان» با کوشش بزرگترین انجمن دانشجویان شیعه پاکستان در ایالت سنده برگزار شد.
اجلاس در پاکستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اجلاس « امام حسین رھبر آزادگان » با ھمت بزرگترین انجمن دانشجویان شیعه پاکستان (Pakistan ISO) و با شرکت علما، افاضل حوزوی و دانشگاھی، شخصیت‌ھای سیاسی فرھنگی در در ایالت سنده پاکستان برگزار شد.


این اجلاس با تلاوت آیاتی چند از قران کریم از سوی یکی قاریان معروف پاکستان آغاز سپس شخصیت‌ھای مختلف سخنرانی کردند و اھداف قیام حضرت اباعبداللہ الحسین علیه السلام را تبیین کردند.


عباس کمیلی رییس ائتلاف جعفریه پاکستان در سخنان خود از برخورد تبعیض آ٘میز مسولان دانشگاہ ھای پاکستان با دانشجویان شیعه مورد انتقاد قرار داد و گفت: دانشگاہ ھا عھدہ دار تربیت جوانان کشور اند و برخورد تبعیض آ٘میز با آنان می تواند آیندہ کشور را به خطر اندازد.


وی با بیان این که منش یزیدیان با لباسی نو به شکل داعش در کشورھای مختلف اسلامی در حال رشد است، تاکید کرد: استکبار جھانی با فریب و ظاھر سازی اسلامی از گروہ تروریستی داعش، ملت‌ھای مسلمان را به جان ھم انداخته است.


کمیلی با اشارہ به کشتار صدها سنی عراقی به دست داعش در این کشور، بیان داشت: گروہ ھای تروریستی به ھیچ دین و آموزہ ای پایبند نیستند بلکه دینشان اجرای دستورات اربابانشان آمریکا و اسرائیل است./988/ب903/ک
 

ارسال نظرات