۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۳۱۹۲۸
امام جمعه دامغان:

بسیج قدرت اسلام را به جهانیان نشان داد/ داعش زائیده هراس استکبار از رشد اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دامغان با بیان این‌که بسیجیان با نیروی ایمان و اخلاص قدرت اسلام را به جهانیان نشان دادند، گفت: بسیج والاترین سند افتخار دوران دفاع مقدس و به میدان آمدن برای اسلام و افتخار آفریدن برای انقلاب است.
امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی امام جمعه این شهرستان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه باشکوه دامغان که در محل مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل نیرویی الهی به نام بسیج مستضعفین به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در 5 آذرماه نمونه بارز دور اندیشی‌های حکیمانه امام خمینی(ره) بود.

 

وی تصریح کرد: امام راحل به عنوان رهبری بی‌نظیر و اندیشمندی الهی پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام احتمال حمله نظامی دشمن بر علیه ایران اسلامی را پیش بینی نمود و راه چاره مقابله با این جنگ تحمیلی را حضور یکپارچه مردم در صحنه دانست و از این رو فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر کرد.

 

خطیب نماز جمعه دامغان بسیج را سند افتخار نظام جمهوری اسلامی و کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: با وجود نیروی مردمی بسیج بود که دشمن نتوانست در 8 سال دفاع مقدس به توفیقی برسد، بسیجیان از جان و مال خود گذشتند و در حمایت از ولایت و اطاعت از رهبری به میدان آمدند، جانانه جنگیدند، شهید شدند و برای اسلام و ایران افتخار و عزت به ارمغان آوردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی تأکید کرد: امروز نیز شاهدیم که هرلحظه خطری اسلان و نظام اسلامی را تهدید کند نه تنها در داخل کشور بلکه برای هر ملت مسلمانی در هر جای جهان بسیج حضور مقتدرانه خود را به نمایش می‌گذارد و قهرمانانه بر علیه استکبار جهانی مبارزه می‌کند.

 

داعش زائیده هراس استکبار از رشد اسلام است

 

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره جهانی مقابله با اندیشه  و جریان‌های تکفیری به ریاست حضرت آیت الله مکارم شیرازی و هدایت‌های علمی حضرت آیت الله سبحانی و حمایت دیگر مراجع عظام تقلید در روزهای آغازین آذرماه، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کنگره بیداری و بصیرت افزایی در بین مسلمانان و وحدت و اتحاد و هماهنگی در برابر اسلام نماهای تکفیری است.

 

وی اضافه کرد: تکفیری‌ها و به ویژه گروه جنایتکار داعش از اسلام بویی نبرده‌اند و موجب ننگ اسلام در جهانند، آنها با هدایت نظام سلطه و حکام مرتجع منطقه و دشمنان حقیقی اسلام به دنبال این هستند که اسلام را دینی خشن، آدم کش و ضد بشریت معرفی کنند.

 

خطیب نماز جمعه دامغان داعش زائیده هراس استکبار از رشد اسلام است عنوان کرد و گفت: سردمداران استکبار جهانی از رشد اسلام در جهان بشدت ترس دارند و از این رو گروه‌هایی این چنین را پدید می‌آورند، آنها می‌دانند که اسلام ناب محمدی دین انسان‌سازی و راه سعادت بشر است و اگر به همین سرعت در جهان رشد کند دیگر جایی برای آنها و تفکرات جاه طلبانه و ضد بشریشان باقی نخواهد ماند./977/پ202/ب4

ارسال نظرات