۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۳۲۰۹۲
با حضور جانشین نیروی انتظامی شرق استان تهران:

آیین تودیع و معارفه فرمانده پلیس پاکدشت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جانشین نیروی انتظامی شرق استان تهران در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: یک فرمانده پلیس باید دارای اشراف کامل به منطقه، بصیر، ولایت مدار و خادم مردم باشد.
سرهنگ جمال نيكجو جانشين فرمانده انتظامي شرق استان تهران سرهنگ جمال نيكجو جانشين فرمانده انتظامي شرق استان تهران سرهنگ جمال نيكجو جانشين فرمانده انتظامي شرق استان تهران سرهنگ جمال نيكجو جانشين فرمانده انتظامي شرق استان تهران سرهنگ جمال نيكجو جانشين فرمانده انتظامي شرق استان تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت ظهر امروز با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دادستان، فرمانده سپاه، خانواده معظم شهدا و دیگر مسؤولین شهرستانی در سالن آمفی تئاتر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

 

ایران دارای انرژی بالقوه ولایت فقیه است

 

سرهنگ جمال نیکجو جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به شکست های منظم دشمن در جنگ سخت بیان داشت: دشمن به این نتیجه رسیده است که ایران با دیگر کشورهای منطقه فرق دارد و البته امروز دشمن درصدد نفوذ از راه جنگ نرم است.

 

وی ایران را دارای یک انرژی بالقوه دانست و تأکید کرد: ایران دارای رکن ولایت فقیه است که در هیچ کشور دیگری وجود ندارد.

 

آیین تودیع و معارفه، مراسم تجلیل از شهدا شود

 

نیکجو با بیان اینکه امروز هرچه داریم از برکت شهدا است اذعان داشت: در مراسمات تودیع و معارفه بیشتر باید قدردان شهدا باشیم که امروز این امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده اند.

 

فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت، یکی از عوامل شکست فتنه گران در سال 1388 را بسیجیان پاکدشت اعلام کرد و تأکید داشت: با توجه به موقعیت خاص این شهرستان باید در انتخاب مسؤولین آن نظارت بیشتری داشت.

 

وی ادامه داد: مسؤولان پاکدشت باید مورد رضایت خانواده شهدا و مردم باشند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از کسب رتبه دوم کشور توسط نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در میزان رضایتمندی مردم خبر داد و با اشاره به دستاوردهای استقرار نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در ورامین گفت: در گذشته، پاکدشت از لحاظ امکانات بسیار محدود بود که امروز با تأسیس نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران این مشکل مرتفع شد.

 

فرمانده پلیس باید بصیر، ولایت مدار و خادم مردم باشد

 

وی به موقعیت خاص پاکدشت با نیم میلیون جمعیت اشاره و تأکید کرد: فرمانده پلیس پاکدشت باید دارای اشراف کامل به منطقه، بصیر، ولایت مدار و خادم مردم باشد.

 

نیکجو پلیس را دارای دو چهره مطرح کرد و افزود: پلیس در مواجهه با افراد قانون مدار، متواضع، فروتن و با رأفت است و در برابر تبهکاران و هنجارشکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

 

 
سرهنگ قدسی، جای خود را به آدینه وند داد
 

در پایان سرهنگ قدسی با 30 سال سابقه خدمت به مقام بازنشستگی مفتخر و ضمن کسب حلالیت از همکاران، شهروندان و مسؤولان پاکدشت خداحافظی و جای خود را به سرهنگ جوان سلمان آدینه وند داد.

 

گفتنی است آدینه وند دارای کارشناسی ارشد حقوق و مدیریت پیشگیری است و به تازگی از فرماندهی نیروی انتظامی پیشوا تودیع شد./804/پ202/ب4

ارسال نظرات