۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۳۲۰۹۴
رییس شورا تأمین شهرستان پاکدشت:

مردم تأمین کننده واقعی امنیت هستند

خبرگزاری رسا ـ فرماندار شهرستان پاکدشت در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان با حماسه هایی که آفریدند به افسانه ها عینیت بخشیدند.
عليرضا قاسمي فرزاد فرماندار شهرستان پاكدشت عليرضا قاسمي فرزاد فرماندار شهرستان پاكدشت عليرضا قاسمي فرزاد فرماندار شهرستان پاكدشت عليرضا قاسمي فرزاد فرماندار شهرستان پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا قاسمی فرزاد فرماندار شهرستان پاکدشت در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج، گفت: در دوران دفاع مقدس به عینه نقش پررنگ بسیج را مشاهده کردیم.

 

کالبد بسیج از بطن مردم است

 

وی با بیان اینکه اگر بسیج نبود، امروز کشور تکلیف مشخصی نداشت، افزود: ویژگی منحصر به فرد بسیج این است که کالبد بسیج از بین مردم است و با دم مسیحایی امام(ره) که در آن دمیده شد آن را برای ابدیت جاوید ساخت.

 

قاسمی فرزاد ادامه داد: بسیجیان با حماسه هایی که آفریدند؛ تمام واژه هایی که از جانفشانی در افسانه ها بود را عینیت بخشیدند و آن را در جبهه ها به طور واقعی به منصه ظهور رساندند.

 

مردم، تأمین کننده واقعی امنیت هستند

 

رییس شورای تأمین شهرستان پاکدشت تأمین کننده واقعی امنیت را مردم عنوان کرد و اظهار داشت: ناجا حافظ این نظم و انضباط موجود است و پلیس، بسیج و دیگر نیروهای انتظامی باید این آرامش را حفظ کنند که البته نیروی انتظامی پیش قراول آن است.

 

فرماندار پاکدشت با اشاره به اینکه پلیس در قبل از انقلاب به یک چهره منفی تبدیل شده بود، تصریح کرد: با درایت امام(ره) نیروی انتظامی بعد از انقلاب چهره مثبتی به خود گرفت و امروز مردم پلیس را به عنوان امین خودشان قبول دارند.

 

وی بیان داشت: امروز اعتقادات دینی و مذهبی، با اهمیت ترین سرمایه پلیس است.

 

قاسمی فرزاد با بیان برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات گذشته و استقرار آرامش در شهرستان پاکدشت گفت: با توجه به ارزیابی جرائم 32گانه شاخص های عملکردی نیروی انتظامی امروز کارنامه قابل قبولی در شهرستان داریم و قطعاً حفظ و حراست و ارتقاء آن از سوی مردم قابل انتظار است.

 

وی در پایان سرهنگ قدسی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت را افسری لایق و دلسوز و ولایت مدار خواند که تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم کرده است و خواستار ادامه خدمت این افسر رشید اسلام در سمت مشاور انتظامی در فرمانداری پاکدشت شد./804/پ202/ب4

ارسال نظرات