۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۲۳۲۱۵۹
امام جمعه موقت کاشان:

بسیج مهم‌ترین سرمایه کشور است/ ملت ایران با تکیه بر اقتصاد مقاومتی از تحریم‌ها عبور می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: ترس امروز مستکبران جهان از انرژی هسته ای ایران نیست بلکه آنها از فرهنگ بسیجی مبتنی بر تفکرات امام راحل و ترویج آن در سراسر جهان در هراس هستند.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در نخستین یادواره شهدای زن کاشان درحسینیه باب الحوائج هیأت موسی ابن جعفرکاشان، گفت: امام راحل فرهنگی مبتنی بر راهکارهای بسیج در کشور پیاده کردند که هر ملتی در هرکجای دنیا با الگوپذیری از این فرهنگ جلو رفت موفق شد بینی مستکبران جهان را به خاک بمالد. 

  

وی افزود: قدرت امروز ملت ایران به دلیل بهره مندی از منابع نفت و گاز و معادن نیست بلکه به دلیل بهره مندی از فرهنگ بسیجی‌که امام راحل آن را در کشور ترویج کرد.

 

امام جمعه موقت کاشان، جمهوری اسلامی ایران را یکی از قدرتمندترین و سرمایه دارترین کشورهای جهان اعلام کرد و یاد آورشد: بسیج مهم ترین سرمایه جمهوری اسلامی است که دشمن با وجود داشتن انرژی اتمی و سلاح های اتمی از چنین نیروی قدرتمندی در هراس است.   

 

عضو شورای مرکزی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم یاد آورشد: دشمنان اسلام امروز از فرهنگ بسیجی در آمریکای لاتین نیز در امان نیستند و به شدت در هراس هستند.

 

حجت الاسلام احتشام، جمهوری اسلامی ایران را یکی از تأثیرگذارترین ‌کشورها در تحولات جهانی اعلام کرد و افزود: تأثیر جمهوری اسلامی در تحولات جهانی به اندازه ای است که پوتین رییس جمهوری روسیه یکی از قدرت های اتمی جهان اذعان کرده اگر جمهوری اسلامی ایران در سوریه حضور نداشته باشد از روسیه نیز کاری ساخته نیست.  

 

امام جمعه موقت کاشان تأکیدکرد ما باید همچنان در مسیر ولایت و با رویکرد فرهنگ بسیجی مبتنی بر مثلت حرّیت، شجاعت و بصیرت در جبهه های مختلف زیر علم ولایت حرکت کنیم.      

 

حجت الاسلام احتشام در ادامه با اشاره به مرحله حساس مذاکرات هسته ای ایران با آمریکا و کشورهای 1+5 گفت: تیم مذاکره ایران با آگاهی از این که جمهوری اسلامی ایران طی 10 سال گذشته در هیچ کجا به دشمن باج نداده است، در این یکی دو روز باقی مانده به پایان مذاکرات نیز باج نخواهد داد.

 

وی همچنین با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد گفت: ملتی‌که خمیرمایه اش فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) است و انقلاب اسلامی را از محرم و کربلای امام حسین(ع) به این مرحله رسانیده است و به یکی از قدرتمندترین ارتش های منطقه و یکی از بزرگترین نیروهای اسلامی کارآمد در منطقه تبدیل شده است زیر بار زور نخواهد رفت.

 

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با اشاره به این فرمایشات مقام معظم رهبری که در کار موضوع هسته ای برای رسیدن به انرژی صلح آمیز هسته ای از هیچ کس در دنیا امر و نهی نمی پذیریم گفت: در همین یکی دو روز باقیمانده به پایان مذاکرات هسته ای دنیا متوجه خواهد شد این رهبرمعظم انقلاب اسلامی است که حرف نهایی و راهکار پایانی مذاکرات ایران را ارائه خواهد کرد.

 

حجت الاسلام احتشام یاد آورشد: ملت ایران با استفاده از توانمندی خود و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی از گردنه سخت تحریم ها عبورخواهد کرد، از این رو مذاکره خود را حمایت می کنیم  و می گوییم تا با قدرت و با همه توان در برابر کدخدای شکست خورده عالم آمریکا بایستید که ملتی که ولایت دارد و بیدار است هرگز شکست نخواهد خورد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات