۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۳۲۲۰۲
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

حوزه های علمیه در ترویج تفکر بسیجی نقش محوری دارند

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه های علمیه لرستان با اشاره به نقش و اهمیت فعالیت حوزه های علمیه، مبلغان و طلاب در جامعه گفت: حوزه های علمیه در ترویج تفکر بسیجی نقش محوری دارند که باید در این راستا تلاش کنند.
بسيج طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، صبح امروز، در گردهمایی طلاب بسیجی مدارس علمیه لرستان که در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: بسیج عشق به ولایت، عدالت، انصاف و خدمت است.

وی با بیان این که حوزه های علمیه در ترویج تفکر بسیجی نقش محوری دارند، افزود: باید برای رضای خدا باید قیام کنیم؛ برای ترویج تفکر بسیجی در جامعه طلاب باید قیامی از جنس حرکت که پویایی به وجود می آورد و به صورت فردی و یا گروهی تلاش کنند.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به شرایط حاکم در جوامع امروز بیان داشت: در برابر این شرایط ما مسؤولیت سنگینی بر عهده داریم و نباید بی تفاوت به مسائل و مشکلات جامعه باشیم.

وی با تأکید بر توجه طلاب به مسائل روز جامعه عنوان داشت: طلاب باید برای انجام وظیفه خویش در جامعه اصول، فقه و ادبیات را به خوبی فرا گیرند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب باید در کنار این دروس توجه ویژه ای به قرآن داشته باشند.

وی انس با قرآن را بین طلاب مسأله ای ضروری دانست و یادآور شد: باید توجه داشته باشیم که انس با قرآن و آشنایی با علوم و معارف الهی در بیان احکام، تبلیغ و فعالیت در جامعه  نقش مؤثری دارد.

حجت الاسلام ولی پور در ادامه با اشاره به اجرای طرح بینات در استان بیان داشت: این طرح با هدف قیام در راه خداوند اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تقویت و گسترش این طرح در لرستان از این پس از ظرفیت طلاب پایه چهار، پنج و شش مدارس علمیه لرستان استفاده می شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که طلاب برای نام نویسی می توانند به سایت معاونت تهذیب حوزه علمیه لرستان مراجعه کنند، یادآور شد: پس از انجام مصاحبه، طلاب به مدت 20 تا 60 ساعت در اماکن عمومی مستقر و به تبلیغ و پاسخگویی به سؤالات آحاد مردم می پردازند.

حجت الاسلام ولی پور با بیان این که اساتید حوزه های علمیه لرستان نیز در این طرح بینات می توانند شرکت کنند، خاطرنشان کرد: اساتید حوزه علمیه به عنوان مبلغ به اماکن عمومی اعزام می شوند./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات