۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۳۲۲۵۲
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای:

تحریم‌ها توان تضعیف روحیه بسیجی را ندارد

خبرگزاری رسا ـ معاون اول قوه قضاییه با بیان این که هیچ‌گاه در برابر غرب تسلیم نخواهیم شد گفت: امروز غربی‌ها به بهانه برداشتن تحریم‌ها می گویند عزت، شرف، توانمندی علمی و تجربه خود را کنار بگذارید و تسلیم شوید؛ تحریم‌ها هیچ‌گاه ما را از پای در نخواهد آورد.
حجت الاسلام غلامحسين محسني اژه اي محسني اژه اي؛ وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دادگستری خوزستان با اشاره به این که تحریم ها ما را از پا در نخواهد آورد اظهار داشت: غربی ها تصور کرده اند این تحریم ها ما را از پا در آورده و روحیه بسیجی را از ما گرفته است.

 

وی ادامه داد: آمریکا، صهیونیسم و غرب بداند که این ملت 35 سال در برابر دشمنی ها ایستاده و با همدلی و همفکری این راه را ادامه خواهد داد.

 

معاون اول قوه قضاییه با بیان این که هیچ گاه در برابر غرب تسلیم نخواهیم شد گفت: امروز غربی ها به بهانه برداشتن تحریم ها می گویند عزت، شرف، توانمندی علمی و تجربه خود را کنار بگذارید و تسلیم شوید.

 

حجت الاسلام محسنی اژه ای با اشاره به ظرفیت های استان خوزستان افزود: هنگامی که نام خوزستان را می شنویم به یاد مقاومت، استقامت، تمدن کهن و فرهنگی غنی می افتیم.

 

وی با تأکید بر این که خوزستان شایسته خدمت بدون حد و حصر است ادامه داد: استانی که عقبه درخشانی در همه زمینه ها داشته و شایستگی های خود را در دوره های مختلف به اثبات رسانده سزاوار خدمت رسانی بیشتر و با کیفیت تر است.

 

حجت الاسلام محسنی اژه ای خطاب به مدیرکل جدید دادگستری خوزستان اظهارداشت: هرکسی که مدیریت دادگستری را بر عهده می گیرد باید در ابتدا و انتهای کارها از خدا، پیامبر و اهل بیت(ع) یاری بخواهد، مشورت های خود با اهل علم و بزرگان را بیشتر کرده و بتواند با همدلی همه را زیر یک پرچم جمع کند.

 

معاون اول قوه قضاییه در ادامه خواستار برنامه ریزی برای کاهش پرونده های ورودی به دادگستری شد و افزود: باید همه مدیران استان با استفاده از ظرفیت های خوزستان در جهت فرهنگ سازی و اشتغال از تعداد پرونده های ورودی به دادگستری کاهش دهند.

 

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 500 هزار پرونده وارد دادگستری خوزستان شده که از این تعداد بیش از 49 درصد آن را پرونده های کیفری تشکیل می دهند.

 

حجت الاسلام محسنی اژه ای با بیان این که پرونده های کیفری از پیچیدگی های خاصی برخوردارند گفت: پرونده های کیفری به سبب حساسیت آنها و وجود جرائم سازمان یافته و جرائم امنیتی، حجم زیادی از توان مجموعه دادگستری را صرف خود می کنند.

 

معاون اول قوه قضاییه در پایان سخنان خود از تلاش های 5 ساله محمد باقر الفت در سمت مدیر کل دادگستری خوزستان تقدیر و وی را فردی دلسوز، خدمتگزار با روحیه بسیجی و جهادی معرفی کرد./9462/پ202/ف

ارسال نظرات