۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۲۳۲۳۱۲
امام جمعه اسفراین:

ریشه موفقیت های بسیج پیروی از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اسفراین گفت: ریشه تمامی موفقیت ها و افتخارآفرینی هایی که در طول بیش از سه دهه گذشته نصیب بسیج و بسیجیان شده در واقع پیروی محض از ولایت و حرکت در مسیر تعیین شده از سوی رهبری است.
حجت الاسلام قدير محمديان - امام جمعه اسفراين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام قدیر محمدیان، امام جمعه اسفراین و نماینده ولی فقیه در این شهرستان امروز در دیدار با بسیجیان به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: نیروی مقاومت بسیج شجره طیبه و لشگر مخلص خداست که تاکنون در همه عرصه های دفاع از اسلام و انقلاب حضور پررنگ و محوری داشته است.

 

وی بسیج و مکتب بسیجی را معیار اخلاص در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: ریشه تمامی موفقیت ها و افتخارآفرینی هایی که در طول بیش از سه دهه گذشته نصیب بسیج و بسیجیان شده در واقع پیروی محض از ولایت و حرکت در مسیر تعیین شده از سوی رهبری است.

 

حجت الاسلام محمدیان اضافه کرد: تفکر و مکتب بسیجی از ابتدای انقلاب تاکنون در همه عرصه ها تحول آفرین و خط شکن بوده و می بایست از این پس نیز بسیج روحیه و روش تحول آفرینی خود را ادامه دهد.

 

وی با اشاره به نقشه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای کم رنگ کردن ارزش های انقلابی و اسلامی در جامعه، نقش بسیج و بسیجی را در مقابله به این توطئه ها پررنگ دانست و افزود: بصیرت و آگاهی اسلامی و انقلابی آحاد جامعه سبب می شود تا دشمن در اجرای نقشه های شوم خود در این کشور ناکام بماند.

 

حجت الاسلام محمدیان اضافه کرد: روحیه و تفکر بسیج پیروی از قانون و انضباط اجتماعی است و بر این اساس تمامی فعالیت های فرد بسیجی نیز باید این دو مهم را به همراه خود داشته باشد.

 

وی با بیان این که بسیج دانشگاه انسان سازی و تربیت نیروهای اسلامی و انقلابی برای صحنه های مختلف است، خاطرنشان کرد: می بایست شناسنامه بسیج در عرصه های مختلف نظیر دانشگاه، حوزه های علمیه، مدارس، بازار و ... ترسیم شده و فعالیت های کاربردی آن در این عرصه ها به منصه ظهور برسد.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در شهرستان اسفراین روحیه بسیجی می بایست به فرهنگ عمومی و غالب جامعه بدل شود و همه افراد تحت لوای اسلام و با تبعیت از ولایت فقیه برای اعتلای اسلام و ایران اسلامی تلاش کنند.

 

وی با اشاره به نقش سازندگی مکتب و روحیه بسیجی، تصریح کرد: بسیج نهادی سیاسی و سیاست زده نیست و اعضای آن نیز باید فارغ از جهت گیری های سیاسی تنها برای احیا و اجرای ارزش های اسلامی و انقلابی تلاش کنند.

 

حجت الاسلام امیر غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان اسفراین نیز در این دیدار با بیان این که بسیج مولود انقلاب اسلامی است، افزود: بسیجی باید برای کسب فضائل ارزشمند اسلامی و انسانی برای خود و جامعه تلاش کند.

 

وی با بیان این که روحیه و منش بسیجی سبب تحول و تغییر مطلوب در عرصه های مختلف می شود، اظهار داشت: باید این روحیه اصیل به اقشار مختلف جامعه تسری یابد.

 

به گفته حجت الاسلام غلامی بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نقش پررنگی در نقش بر آب شدن توطئه های سخت و نرم دشمنان داشته و از این پس نیز این نقش خود را با کیفیت و کمیت بیشتری ایفا خواهد کرد./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات