۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۳۲۴۲۱
آیت الله صفایی بوشهری:

بصیرت سیاسی و مجاهدت لازمه تبلیغ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این‌که فعالیت و کار مبلغان بسیار ارزنده است، گفت: بصیرت سیاسی و مجاهدت لازمه تبلیغ است.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر امروز(دوشنبه) در همایش گردهمایی مبلغان طرح هجرت استان، فعالیت و کار مبلغان را بسیار ارزنده عنوان کرد و گفت: روحانیان طرح هجرت سزاوار خدمت هستند چرا که فعالیت و کار آنان بسیار قابل تقدیر است.


وی با اشاره به اهمیت تبلیغ مبلغان در نقاط مرزی کشور اظهار داشت: با توجه به وجود فشار اندیشه غیر اصیل در نقاط مرزی، فعالیت و کوشش مبلغان در این مناطق از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


آیت الله صفایی بوشهری افزود: وجود مبلغان خدمت فوق العاده ای به اسلام و تشیع است و هر کدام از شما یک سنگر قوی و استوار برای حضرت ولی عصر(عج) هستید.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این راه استقامت می خواهد، ابراز داشت: مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی همانند زمان پیامبر(ص) وجود دارد که باید با تدبیر و استقامت این مشکلات را حل کرد.


وی خطاب به روحانیان طرح هجرت استان گفت: فعالیت خود را بدون تردید انجام دهید، چرا که خداوند در این راه به شما کمک می کند.


آیت الله صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دو سال گذشته اعلام کرده بودم که در آستانه فتنه بزرگ مثل داعش قرار داریم، خاطرنشان کرد: این فتنه در زمان کنونی در حال افشا است و انشاالله به زودی نابود می شود.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: هر چقدر به سمت ظهور نزدیک شویم و هراندازه که رژیم آمریکا و استکبار ضعیف شود، تلاش ها علیه تشیع بیشتر می شود و اینجا است که وظیفه مبلغان به ویژه در مناطق مرزی سنگین تر می شود. به همین دلیل باید خطوط مرزی همیشه آماده، و بر شبکه های دشمن تسلط داشته باشند.


آیت الله صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود لازمه تبلیغ را بصیرت سیاسی و مجاهدت عنوان کرد.


وی با بیان اینکه ظرفیت انسان محدود است و به تنهایی قادر به انجام تبلیغ نیست، اظهار داشت: ایجاد کارگروه ها در مباحث و موضوعات مختلف کمک شایانی را به انجام موثر این کار می کند.


نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه کارهای خوبی در این خصوص در حال انجام است گفت: حضور افراد مطلع و صاحب نظر در استان و پرداختن بین موضوعات در عرصه های مختلف اسلام و پاسخ به پرسش ها یکی از این فعالیت های موثر است.


وی با بیان اینکه دشمن به شما و خانواده ها رحم نمی کند، تاکید کرد: از انجام فعالیت هایی که بهانه به دست دشمن می دهد پرهیز کنید.


آیت الله صفایی بوشهری داشتن علمیت، اخلاق نبوی، ایجاد شبکه های تبلیغی، ایحاد صیانت از خود و ولایتمداری را لازمه امر تبلیغ عنوان کرد، و گفت: مطالعه خود را افزایش دهید و در فضای تحصیلی، خود را با مطالعه تقویت کنید تا در این راه رشد، و جامعه از وجود شما بهره مند شود./833/پ202/ب4

ارسال نظرات