۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۳۲۶۴۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

اسلام سکولار و افراطی یک هدف مشترک دارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: اسلام سکولار که از سوی غرب تبلیغ می‌شود، با اسلامی که با خشونت و افراطی‌گری همراه است، یک هدف مشترک پی‌گیری می کنند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در اجلاس فصلی مجمع عمومی بسیج مراغه که با موضوع بررسی وضعیت فرهنگی با رویکرد دجال واره، عفاف و حجاب و شیعه افراطی برگزار شد، اظهار داشت: هدف اصلی سردمداران غرب انحراف در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) است.


وی با بیان این‌که ضربه به اسلام و مکتب تشیع تنها با انحراف در افکار و اندیشه‌های مسلمانان ممکن است، خاطرنشان کرد: اسلام افراطی، آمریکایی و سکولار تمام منافع و اهداف غرب را تأمین می کند، از این رو شاهد رشد روزافزون گروهک‌های تروریستی با نام اسلام در منطقه و رواج اندیشه‌های سکولاریستی در جوامع اسلامی هستیم.


حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که هدف اصلی تمامی شبکه‌های ماهواره‌ای ترویج افکار التقاطی در جوامع اسلامی و شیعی است، افزود: اسلام سکولار نیز با حمایت نظام سلطه و رژیم های وابسته منطقه درصدد ضربه زدن به آرمان ها و ارزش های اسلام ناب محمدی است و جبهه مقاومت در برابر این توطئه ها با قدرت ایستاده است.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ضربه به مقاومت اسلامی را از دیگر اهداف غرب دانست و ادامه داد: فرهنگ مقاومت در جامعه اسلامی باید با بصیرت و ولایتمداری همراه باشد، در حقیقت وجود بصیرت و ولایتمداری در تبعیت و پیروی از رهبر معظم انقلاب موجب اقتدار و تداوم نظام و انقلاب اسلامی است.


وی با بیان این‌که مقاومت اسلامی در تفکر بسیج و بسیجی پرورش یافته است، تصریح کرد: اسلام ناب محمدی(ص) به پرچمداری امام خمینی(ره) و خلف بر حق ایشان امام خامنه ای، طلایه دار آزادی و آزادگی بوده و در برابر اسلام آمریکایی و افراطی که توسط نظام سلطه حمایت می شود، ایستاده است.


حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که تفکر بسیجی به عنوان الهام بخش جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، توانسته فرهنگ ایستادگی، شهادت و مقاومت در برابر نظام های سلطه را به همگان به اثبات برساند، گفت: اکنون نیز در عرصه بین المللی و جهانی، تفکر بسیجی و ملت بزرگ ایران پشتیبان تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات 5+1 است.


وی با تأکید بر این‌که بصیرت تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل خواهد شد، افزود: اگر به دنبال مصون ماندن از هجمه فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای غرب علیه باورها و اعتقادات دینی، هویت فرهنگی و داشته‌های معنوی خود هستیم، راهی جز تبعیت از ولایت فقیه به عنوان دیده‌بان نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد./935/پ202/ب3

ارسال نظرات