۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۳۲۶۷۲
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی:

کسانی که فتنه88 را قبح زدایی می کنند خود از عوامل آن بوده اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی گفت: جریانی که می خواهد از فتنه 88 قبح زدایی کند، همان جریانی است که در سال 88 یا خودش برنامه ریز فتنه بوده یا به نوعی دنبال استفاده از فضا بوده است.
فتنه

امیر قربانی پور، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی در گفت و گو با خبرنگار رسا در مشهد با اشاره به سخنان علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس که روز گذشته در این دانشگاه ایراد شد، گفت: جریانی که می خواهد از فتنه 88 قبح زدایی کند، همان جریانی است که در سال 88 یا خودش برنامه ریز فتنه بوده یا به نوعی دنبال استفاده از فضا بوده است.

 

وی افزود: این جریان امروز به این امر متوسل شده اند که فتنه را به عنوان یک حادثه عادی جلوه دهد و از این فرصت به نفع خود استفاده کند.

 

قربانپور با تأکید بر این که سران فتنه 88 ظلم بزرگی را به اسلام و انقلاب روا داشته اند، اظهار کرد: این درست است که سران فتنه اعتقادی به این که اشتباه کرده اند ندارند و کسی که به اعتقاد به اشتباه خود ندارد، توبه نمی کند، اما بدانید آن ها حتی اگر توبه کنند نمی توانند ظلم بزرگی را که به ملت و نظام روا داشتند، جبران کنند.

 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی تصریح کرد: آنان که امروز از جایگاه های نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند و علیه ارکان و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی سخن می گویند، باید بدانند که همه چیز خود را از این نظام دارند و اگر اندک آبرویی برای آن ها هست، چیزی است که از پدران شان باقی مانده؛ گیریم پدر شما بود فاضل، از فضل پدر شما را چه حاصل؟.

 

وی در ادامه تأکید کرد: عده ای از مسؤولان که سعی دارند با کاهش نظارت ها و زیر پا گذاشتن قوانین، آزادی نمایشی ایجاد کنند، آگاه باشند که نظام جمهوری اسلامی مهد آزادی است و اگر نظام می خواست آنگونه که سزاست با سران فتنه برخورد کند، امروز سران فتنه ای وجود نداشت./820/ت302/ب5

ارسال نظرات