۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۳۲۸۵۸
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین:

تجمع با شکوه بسیجیان شهرستان نجف آباد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ هم زمان با 5 آذر روز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی، بسیجیان شهرستان نجف آباد نیز هم چون دیگر نقاط کشور، در میدان امام این شهر تجمع کردند.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، بعدازظهر امروز، در روزی که در تقویم انقلاب به نام روز بسیج نامگذاری شده است، بسیجیان شهرستان نجف آباد همانند دیگر شهرهای ایران شکوه و عظمت خود را به نمایش گذاشتند که این مراسم با حضور بیش از 6 هزار نفر از اقشار مختلف بسیج در میدان امام نجف آباد برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ حسین آقایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج و 5 آذر که به نام روز بسیج و ارتش بیست میلیونی نام نهاده شد و تسلیت ایام ماه صفر و خیرمقدم به تمام بسیجیان و مسؤولان شهرستان گفت: بسیج الگوی خود را از عاشورا و کربلا گرفته است و افتخار بسیجی بودنمان عشق به اباعبدالله الحسین است.

 

وی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج که، بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی است، افزود: امسال در هفته بسیج شاهد برگزاری 65 برنامه مختلف در سطح شهرستان بودیم که اوج این برنامه ها گردهمایی شکوه مقاومت است. 

 

سرهنگ آقایی در ادامه با اشاره به سخنان امام خمینی پیرامون بسیج گفت:‌ امروز با قدرتی که بسیج در سطح منطقه و جهان پیدا کرده است به این سخنان امام خمینی که بسیج را لشکر مخلص خدا نامید که باید در فکر ایجاد یک حکومت بزرگ اسلامی در جهان باشد، به واقع رسیده ایم.

 

وی شهدای 8 سال دفاع مقدس الگوهای بسیج بیان داشت و عنوان کرد: امروز توسعه فعالیت های بسیج در تمام ابعاد زندگی از وظایف ذاتی ما است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، عیار بسیجی ها در خلوصشان است که در میدان دفاع مقدس آن را به اثبات رساندند.

 

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد در ادامه بیان داشت: بسیج امروز ثابت کرده است که در صراط حضرت ابی عبدالله است و در راه عاشورا قدم بر می دارند که نمونه عینی آن قیام های منطقه ای است که بر علیه داعش و گروه های تکفیری ها در کشورهای عراق، سوریه و لبنان صورت گرفته است.

 

وی مقابله بصیرتی با ابرقدرت های جهان و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل، آمادگی در همه زمان ها و احساس تکلیف در همه میدان ها چون میدان امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از ارزش های نظام و آمادگی در مبانی فرهنگی را از مهمترین وظایف یک بسیجی عنوان کرد که شعار امروزش لبیک یا حسین است./939/پ202/ب4

ارسال نظرات