۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۲۳۲۸۶۸
رییس شورای بسیج مردمی عراق در گفت‎وگو با رسا:

تشکیل بسیج مردمی عراق از برکات بسیج ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای بسیج مردمی عراق، تشکیل بسج مردمی در این کشور را از معجزه‎های تاریخ و باقیات صالحات امام خمینی(ره) و الگویی از بسیج ایران توصیف کرد.
بسيج مردمي عراق بسيج مردمي عراق بسيج مردمي عراق

 

عقیل الحسینی رییس شورای بسیج مردمی عراق در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، تشکیل بسیج در این کشور را معجزه توصیف کرد و گفت: بیش از 30 سال پیش بود که اندیشه تشکیل بسیج از سوی امام خمینی(ره) شکل گرفت که بیش از 100 هزار تن از مجاهدان عراقی نیز برای سرنگونی نظام دیکتاتوری صدام حسین به بسیج پیوستند که نابودی دیکتاتوری به فضل الهی و تلاش مجاهدان محقق شد.

 

وی افزود: تاریخ در برهه کنونی در حال تکرار است و شاهد تشکیل بسیج مردمی در عراق با فتوای حضرت آیت الله سیستانی جهت شکست تروریست های داعش هستیم.

 

الحسینی با اشاره به پیوستن صدها هزار تن از مردم به بسیج مردمی عراق، تصریح کرد: صدها هزار تن از مجاهدان عراقی پس از فتوای حضرت آیت الله سیستانی به بسیج پیوستند و بدون اینکه بخواهم مبالغه کنم باید این مساله را معجزه بخوانم.

 

رییس شورای بسیج مردمی عراق ادامه داد: تشکیل بسیج مردمی را به این دلیل معجزه می دانم که گروه های مقاومت پس از سرنگونی دیکتاتوری صدام تلاش کردند تا بسیج را برای دفاع از عراق تشکیل دهند که اقدامات آنان بی نتیجه بود.

 

وی تأکید کرد: اما هم اکنون و به برکت نائب امام زمان(عج) یعنی حضرت آیت الله سیستانی شاهد تشکیل بسیج مردمی در عراق هستیم.

 

الحسینی، بسیج عراق را ادامه بسیج مردمی در ایران توصیف کرد و اظهار داشت: بسیج مردمی عراق در چارچوب تاریخ جهادی امام خمینی(ره) برای سرنگونی دیکتاتوری صدام صورت می گیرد که هم اکنون به وظیفه دیگر خود یعنی نابودی تروریست های داعش می پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج مردمی در عراق از باقیات صالحات امام راحل است، تأکید کرد که عراق در پرتو بسیج مردمی به قبرستان داعشی ها مبدل خواهد شد./980/ب901/ک

ارسال نظرات