۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۳۳۱۰۸
امام جمعه ایلام:

لغو تحریم‌ها راهگشای مشکلات اقتصادی نیست/ دشمنان از تفکر بسیجی واهمه دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: این تفکر که لغو تحریم ها راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است امری غلط و نا صواب است، اگرچه متاسفانه در میان برخی مسؤولان کشور این نظر وجود دارد که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی لغو تحریم‌ها است.
امام جمعه ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در ایلام در خطبه های نماز جمعه این شهر، گفت: بزرگ ترین دستاورد مذاکرات اخیر اثبات غیراعتماد بودن آمریکا بود که این کشور را در اذهان عمومی مردم جهان به عنوان یک دولت دروغگو، زیاده خواه و استعماری نشان داد، عدم توافق اخیر هیچ امتیازی برای آمریکا و متحدانش در بر نخواهد داشت.


وی افزود: از تیم مذاکره‌کننده کشورمان که در برابر زیاده‌خواهی و گستاخی آمریکا شجاعانه ایستادگی کرده و از حقوق ملت با روحیه جهادی دفاع کردند کمال تشکر را داریم.


امام جمعه ایلام گفت: این تفکر که لغو تحریم ها راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است امری غلط و نا صواب است، اگرچه متاسفانه در میان برخی مسؤولان کشور این نظر وجود دارد که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی لغو  تحریم‌ها است، علت پافشاری دشمن بر تحریم ها هم همین طرز فکر است.


وی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران از آغاز انقلاب تا به امروز با پیروی از امام راحل و رهبرفرزانه انقلاب در طول 35 سال از حیات نظام اسلامی توانسته تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کند، راه اصلی پیروزی بر مشکلات اقتصادی خودباوری و تکیه بر توان داخلی و به کارگیری تمام ظرفیت های موجود کشور است.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی به 5 آذر سالروز تاسیس نهاد مقدس بسیج به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: بسیج میراث گرانقدر امام راحل است و همواره در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی حضوری پر رنگ و تاثیرگذار داشته است.


وی ادامه داد: نهال با برکت بسیج که به دست مردی بزرگ از تبار امامان معصوم (ع) کاشته شد امروز تبدیل به درختی تنومند شده است و ثمره این درخت پربار در عرصه‌های مختلف به ویژه سازندگی، میدان علم و دانش و کسب دانش هسته‌ای، صنایع پیشرفته نظامی، هوافضا، دانش پزشکی به بار نشسته است.


امام جمعه ایلام عنوان کرد: دشمنان همواره از تفکر بسیجی ملت ایران واهمه دارند، امروز بسیجیان خار چشم دشمنان با همه توان در مقابل زیاده‌خواهی نظام سلطه به ویژه آمریکا ایستادگی می‌کند، اقتدار، عزت و ثبات سیاسی و امنیت مثال‌زدنی کشور عزیز ایران مرهون تفکر بسیجی و حضور ملت بسیجی در صحنه است.


خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین افزود: در آستانه اربعین حسینی(ع) قرار داریم و مردم استان ایلام به ویژه شهرستان مهران میزبان ده‌ها هزار زائر کربلای معلی در سراسر کشور اسلامی و سایر کشورهای اسلامی خواهند بود، باید همه مردم بسیج شوند و با آغوش باز و با گرمی از این مهمانان عزیز استقبال کنند، از همه مسؤولان تقاضامندم برای تسهیل در اسکان و خروج زائران حسینی(ع) از مرز مهران نهایت تلاش و همکاری خود را به کار گیرند./967/پ201/ب4

ارسال نظرات