۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۳۳۳۱۹
به همت مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد:

یادواره روحانی شهید ابوالفضل رفیعی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره سردار شهید حجت الاسلام ابوالفضل رفیعی از سوی پایگاه بسیج مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد برگزار می شود.
یادواره روحانی شهید ابوالفضل رفیعی برگزار می شود

خانم محمد نژاد، جانشین فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آزادی، استقلال، عزت و امنیت حاکم بر جامعه را  مدیون خون شهدا دانست و افزود: شهید حجت الاسلام رفیعی از شهدای روحانی و تأثیر گذار خراسانی است که امام خمینی(ره) به ایشان افتخار کرده اند، از این رو بر آن شدیم به منظور سپاس و قدر شناسی از مقام این شهید، یادواره ای را برگزار کنیم.

 

وی با اشاره به این که برگزاری این گونه مراسم ها، زمینه گسترش فرهنگ ایثار را فراهم می کند، گفت: این مراسم با حضور  دکتر موحدی، مدرس و عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

 

محمدنژاد، پخش کلیپ و مرور خاطرات توسط خانواده شهید رفیعی را از ویژه برنامه های این مراسم عنوان و تصریح کرد: بروشوری از زندگینامه و خاطرات این شهید گرانقدر توسط پایگاه بسیج مدرسه علمیه حضرت زینب(س) آماده شده است که همراه با کتاب شکوه شجاعت به میهمانان تقدیم خواهد شد.

 

وی یاد آور شد: این مراسم ساعت 8:30 یکشنبه نهم آذر ماه در مجتمع فرهنگی ولایت واقع در چهارراه زرینه برگزار خواهد شد./1309/ت303/ب5

 

ارسال نظرات