۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۳۳۶۳۳
با حضور فرمانده قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاو ابراهیم حاتمی کیا؛

یادواره شهدای دانشکده شهید منتظری مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره 44 شهید دانشکده شهید منتظری مشهد 16 آذرماه با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) و ابراهیم حاتمی کیا برگزار می‌شود.
يادواره شهدا

به گزاری خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نشست خبری تشریح برنامه‌های یادواره شهدای دانشکده منتظری و گرامیداشت روز دانشجو ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام موسوی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده منتظری، محمد نصیری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده و خدادادی، نماینده بسیج دانشجویی برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام موسوی در این نشست با اشاره به آیه «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»، گفت: این نیاز ما به شهدا است که چنین برنامه‌هایی را رقم می زند، آنان نزد پروردگار رزق و روزی دارند و به ما نیازی ندارند.

 

وی به رونمایی از کتاب «پایان‌نامه سرخ» اشاره و تصریح کرد: این کتاب مربوط به 44 شهید دانشکده منتظری است که در روز برگزاری این مراسم رونمایی خواهد شد.

 

مسؤول نهاد رهبری دانشکده منتظری بابیان این‌که برگزاری مراسم‌هایی از این ‌دست، حفظ شعائر الهی است، اظهار کرد: شهدا دخایر و گنجینه‌های بی‌پایان این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند که می‌توانند همچون شمع و چراغی پرفروغ، راه بشریت را روشن کنند.

 

محمد نصیری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده شهید منتظری نیز بابیان این‌که یادواره شهدای این دانشکده 16 آذرماه پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، گفت: اصلی‌ترین برنامه‌ای که برای این یادواره تدارک دیده‌شده، سایت پدافند هوایی است که به‌صورت نمایشگاه افتتاح می‌شود، در کنار آن، نمایشگاه موضوعی جنگ نرم نیز پیش‌بینی‌شده که افتتاح خواهد شد.

 

وی ادامه داد: دانشکده فنی منتظری 50 سال قدمت دارد و ثمره این دانشگاه، تقدیم کردن 44 شهید به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

 

نصیری اضافه کرد: یادواره سال جاری با روحیه و جدیت خاص بسیج برنامه‌ریزی‌شده که پیش‌بینی می‌شود یکی از یادواره‌های ماندگار شهدای دانشجو لقب بگیرد.

 

وی در خصوص تأثیر چنین یادواره‌هایی در دانشجویان، اظهار کرد: کمترین تأثیر چنین یادواره‌هایی، شناساندن شهدای دانشکده فنی منتظری به عموم مردم خواهد بود.

 

خدادادی نیز به بیان برنامه‌های روز یادواره پرداخت و گفت: سخنرانی این مراسم را امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) انجام خواهند داد، پس‌از آن، کتاب و سایت «پایان‌نامه سرخ» به دست ابراهیم حاتمی کیا رونمایی می‌شود و مجری این مراسم سید جواد هاشمی خواهد بود./9315/پ202/ب5

ارسال نظرات