۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۲۳۳۷۳۷
مدیر آستان امامزاده سلیمان‌ نطنز:

بازسازی آستان امامزاده سلیمان‌ نطنز مرهون کمک‌های مردمی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر آستان امامزاده سلیمان‌ نطنز، گفت: بازسازی آستان امامزاده سلیمان‌ نطنز مرهون کمک‌های مردمی است و کلیه این امور به همت بانیان، اهالی خیّر و کمک مسؤولان استان صورت گرفته است.
امامزاده محمد شهر بسطام

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، محمد اسماعیلی مدیر آستان امامزاده سلیمان‌ نطنز گفت: در آستان متبرکه امامزاده سلیمان‌ بن‌ موسی‌ بن ‌جعفر(ع) پس از بازسازی و مرمت که به همت اهالی با ایمان، خداجو و حمایت‌های مسؤولان استانداری اصفهان صورت گرفته، تعدادی از اشیای قدیمی متعلق به این آستان مقدس در موزه‌ای در جوار این بقعه متبرکه جهت بازدید زائران گردآوری شده است.



وی به اقدامات انجام شده طی سه سال اخیر از سوی هیأت امنا این آستان اشاره و تصریح کرد: تهیه و نصب چهار گلدسته، مرمت حجره‌ها، گل‌کاری محوطه، ایجاد فضای سبز و احداث سرویس‌های بهداشتی از جمله اقدامات صورت گرفته است.



مدیر آستان امامزاده سلیمان‌ نطنز با اشاره به این که این امامزاده واجب‌التعظیم در روستای بیدهند شهرستان نطنز واقع شده است، ادامه داد: کلیه این امور از سوی بانیان، اهالی خیّر و کمک مسؤولان استان صورت گرفته است.



وی در ادامه بیان کرد: روستای زیبای بیدهند در فاصله 35 کیلومتری از شهر نطنز؛ در دل کوه کرکس و واقع شده است و دارای 20خانوار است.



اسماعیلی متذکر شد: با وجود فضای مناسب و زیبای منطقه، نبود نیروی انسانی جوان و نیز عدم حضور نیروی انتظامی در این روستا به منظور ایجاد برقراری امنیت، امکان پذیرایی و اسکان مسافران و زائران آستان وجود ندارد.



وی عنوان کرد: اگر بتوانیم در این روستا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و یا عمومی را دخیل کنیم و مسؤولان ذی‌ربط نیز در ایجاد منطقه‌ای زیارتی، سیاحتی تلاش کنند می‌توانیم از مهاجرت جوانان جلوگیری کرده و موجب اشتغال‌زایی را برای آنان فراهم و از زائران آستان نیز به درستی استقبال کنیم./939/د102/ب4

ارسال نظرات