۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۲۳۳۸۴۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

برای ترسیم افق آینده باید گذشته را به صورت عمیق شناسایی کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آیین رو نمایی از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر استان اصفهان گفت: برای ترسیم چشم انداز و افق آینده لازم است گذشته را به صورت عمیق شناسایی نمود.
حجت الاسلام محمد قطبي

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در آیین رو نمایی از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر استان اصفهان گفت: برای ترسیم چشم انداز و افق آینده لازم است گذشته را به صورت عمیق شناسایی نمود.

 

وی در ادامه ابراز داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همت و تلاش جمعی از دوستان و حدود 3 سال کار مستمر سند راهبردی توسعه فر هنگ و هنر استان اصفهان در دو جلد تدوین نموده، که امروز از جلد اول این سند رونمایی می شود.

 

حجت الاسلام قطبی عدم وجود آمارها و داده های ثبتی در دست و همچنین نبود الگوهای منظم برای ترسیم و تعریف را از مسایل و مشکلات حوزه های پژوهشی در عرصه فرهنگ و هنر عنوان کرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ضمن تشکر از همه دست اندرکاران تدوین سند راهبردی توسعه فر هنگ و هنر استان اصفهان خاطر نشان کرد: تنها داشتن سند برای توسعه فرهنگی و هنری کافی نیست و امید است در لایه های عملیاتی و اقدامات اجرایی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام قطبی اظهار داشت: امیدواریم تدوین سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر به عنوان یک نقشه راه منجر به حرکت پر شتاب و فزاینده فعالیت های فرهنگی و هنری در جهت رشد و تعالی باشد.

 

گفتنی است آیین رو نمایی از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان با حضور عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان پیش از ظهر امروز سه شنبه 11/9/93 در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد./939/د102/ب

ارسال نظرات