۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۳۳۸۵۰

برگزاری آیین رونمایی از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان

خبرگزاری رسا ـ آیین رو نمایی از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.
عباس مقتدايي

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین رو نمایی از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر استان اصفهان گفت: اصفهان در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری از زمان های قدیم پیشگام بوده است و وضعیت کنونی اصفهان در این حوزه در حد و اندازه مورد انتظار از آن نیست.

 

 

وی تصریح کرد: امروز توسعه فرهنگ مورد توجه است و بخش های مختلف دولتی و مردمی در این زمینه تلاش می کنند ولی لازم است با گام های قوی تر و با وسعت بیشتری در این عرصه قدم برداریم.

 

 

مقتدایی اظهار داشت: برای حل مسایل در حوزه های فرهنگ و هنر لازم است هم افزایی داشته باشیم و با شناسایی عمیق و دقیق مسایل در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری اصفهان به جایگاهی که مورد انتظار و شایسته است دست یابیم.

 

 

شایان ذکر است رییس مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق آئینی از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان رونمایی و سپس از دست اندرکاران تدوین این سند با اهدای لوح، تقدیر کردند.

 

 

گفتنی است آیین رو نمایی از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان پیش از ظهر امروز سه شنبه 11 آذرماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد./939/د102/ب4

ارسال نظرات