۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۳۴۰۴۸
دقایقی پیش آغاز شد؛

شورای اداری استان گلستان با حضور رییس جمهور

خبرگزاری رسا ـ شورای اداری استان گلستان دقایقی قبل با حضور رییس جمهور در گرگان آغاز شد.
حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، شورای اداری استان گلستان دقایقی قبل به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران و با حضور جمعی از وزرا و مدیران ارشد استانی در گرگان آغاز شد.

 

براساس این گزارش، قرار است در هشتمین جلسه شورای استانی استان گلستان که این بار با حضور رییس جمهور و وزرا آغاز شده ضمن بررسی مشکلات استان، تصمیماتی را جهت توسعه و عمران آبادی این استان گرفته شود.

 

این گزارش می افزاید، رییس جمهور و اعضای هیأت دولت روز گذشته در دهمین سفر استانی به گلستان سفر کردند که این سفر دوره امشب با نشست خبری به پایان خواهد رسید.

 

بر اساس این گزارش، رییس جمهور روز گذشته در بدو ورود به فرودگاه گرگان از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان مورد استقبال رسمی قرار گرفت و در ادامه برای دیدار با مردم استان در استادیوم ورزشی مرکز استان دیدار و در جمع آنها سخنرانی کرد.

 

این گزارش می افزاید، رییس جمهور بعد از ظهر دیروز در دومین برنامه رسمی خود در جمع نخبگان و ایثارگران استان گلستان سخنرانی کرد.

 

دیدار با علما و روحانیان شیعه و سنی استان و سخنرانی در جمع آنها سومین برنامه رسمی رییس جمهور در نخستین روز سفر به استان گلستان بود که عصر روز گذشته صورت گرفت.

 

به گزارش رسا، حجت الاسلام والمسلمین روحانی صبح امروز در دومین روز سفر خود به استان گلستان به منظور افتتاح خط ریلی شرق خزر به منطقه اینچه برون رفت و به همراه دو همتای خود از ترکمنستان و قزاقستان این خط ریلی را افتتاح کرد.

 

حضور در ضیافت ناهار در خاک ترکمنستان به میزبانی رییس جمهوری این کشور، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های استان گلستان در ایستگاه راه آهن مرزی اینچه برون با حضور روسای جمهوری ترکمنستان و قزاقستان، نشست سه جانبه همکاری بین روسای جمهور سه کشور و همچنین حضور در نشست خبری به همراه روسای جمهور ترکمنستان و قزاقستان و دیدار با مردم روستای دوگونچی آق قلا از دیگر برنامه های دومین روز سفر رییس جمهور به استان گلستان بود./1315/پ203/ب1

ارسال نظرات