۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۲۳۴۰۶۸
سخنگوی کمیته مقاومت درغزه:

دشمن با فتنه های مذهبی قصد جلوگیری از انتشار اسلام را دارد

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی کمیته مقاومت درغزه وظیفه علماء و مجاهدان فلسطینی را مشترک خواند و یادآور شد: وظیفه امروز علماء و مسلمانان، واکسینه کردن فکر جوانان در برابر اندیشه های صهیونیستی،افراطی و تکفیری مانند اسرائیل و داعش است، علماء باید مراقب باشند تا اندیشه جوانان مسلمان، تحت تأثیر سموم کشورهای غربی قرار نگیرد.
ابو مجاهد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ابو مجاهد، سخنگوی کمیته مقاومت درغزه، بعدر از ظهر امروز در نشست علمی ظرفیت محبت اهل بیت(ع) در وحدت امت اسلامی که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، با اشاره به آیه« أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّـهَ عَلَى نَصْرِ‌هِمْ لَقَدِیرٌ» گفت:‌ مجاهدان فلسطین اسلام را از علما دریافت کرده و براساس فرمایشات آن ها مجاهدان را تربیت می کند.

 

تمسک به پیامبر و اهل بیت او سبب هلاکت دشمنان می شود

وی  با اشاره به نقش آموزه های دینی در پیشرف اهداف مقاومت،افزود: مجاهدان فلسطینی فقط با تمسک به آموزه های رسول اکرم(ص) و اهل بیت(ع)، توانسته اند دشمنان اسلام را به هلاکت برسانند.

 

ابو مجاهد به سخنی از رسول اکرم(ص) در زمینه فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبر اسلام فرموده اند که فسطین، سرزمینی است که در آینده گروهی از امت من در مسیر حق حرکت کرده و دشمنان خود را شکست خواهند داد.

 

وی با اشاره به آغاز فعالیت انتقاضه اول، ادامه داد: سال 2000 میلادی شروع نخستین انتفاضه ملت فلسطین بود، پس از پیمان ذلت بار اسلو، مجاهدان با هدف جهاد علیه دشمن صهیونیستی مقاومت خود را آغاز کردند.

 

 سخنگوی کمیته مقاومت درغزه به حضور جوانان مسلمان در فعالیت های مقاومت اشاره کرد وابراز داشت: به فضل خداوند، بسیاری از جوانانی که علیه دشمن جهاد می کنند، از عقیده اسلامی بهره می برند، دشمن قصد داشت که  به وسیله تفکر مارکسیسم و لیبرالیسم در جوانان فلسطینی نفوذ کند، اما خوشبختانه سرانجام تفکر اسلامی باقی ماند.

 

وی با اشاره به پیشرفت های مقاومت فلسطین، بیان داشت: سال ها پیش، منظور از مقاومت فلسطین، دفاع مسلمانان آن سرزمین به وسیله انتفاضه و سنگ بود، اما امروزه موشک های ایرانی در اختیار مقاومت فلسطین است که می توان تل آویو و حیفا را نشانه رفت.

 

دشمن با به وجود آوردن فتنه های مذبی قصد جلوگیری از انتشار اسلام را دارد

 

ابو مجاهد با بیان این که مطمئن هستیم که کشورهای استکباری خیری برای جامعه اسلامی ندارند، عنوان داشت: دشمن با به وجود آوردن فتنه های طائفه ای و مذهبی بین شیعه و سنی، قصد دارد که از گسترش اسلام جلوگیری کرده و جوانان را که سرمایه اسلام هستند، ازبین ببرند.

 

وی با اشاره به تحمیلی بودن جنگ فلسطین، خاطرنشان کرد: به خداوند سوگند ملت فلسطین خواهان چنین جنگی نبوده و کشورهای غربی این جنگ ناعادلانه را تحمیل کرده اند.

 

سخنگوی کمیته مقاومت درغزه وظیفه علماء و مجاهدان فلسطینی را مشترک خواند و یادآور شد: وظیفه امروز علماء و مسلمانان، واکسینه کردن فکر جوانان در برابر اندیشه های صهیونیستی،افراطی و تکفیری مانند اسرائیل و داعش است، علماء باید مراقب باشند تا اندیشه جوانان مسلمان، تحت تأثیر سموم کشورهای غربی قرار نگیرد.

 

 دشمن قصد نابود کردن مقاومت اسلامی را داشت

وی با بیان این که در غزه مسیر سختی را پشت سر گذاشته ایم، گفت: حدود 8 سال غزه از تمام جهت ها تحریم است، دشمن سعی داشت از نفس کشیدن اهالی غزه جلوگیری کند، تا مقاومت مردم آن را به زانو در آورد.

 

ابو مجاهد با اشاره به این مطلب که دشمن در جنگ 51 روزه سعی داشت، مقاومت را از بین ببرد، افزود: دشمن می خواست محورهای مقاومت جهان اسلام، یعنی ایران، لبنان و فلسطین را نابود کند اما خداوند مقدر کرد نا مجاهدان و مردم مقاوم فلسطین پیروز شوند.

 

وی با بیان این که پیروزی مردم فلسطین، پیروزی اراده ها بود، اظهار داشت: به خداوند سوگند حتی کودکان فلسطینی نیز، دست از مقاومت برنداشته و پرچم صلح را در مقابل دشمن بلند نکردند، دشمن حتی نتوانست اراده کودکان در باره جنگ با دشمن را متزلزل کند.

 

 حمایت های رهبر معظم انقلاب از فلسطین سبب افزایش روحیه مجاهدان می شود

سخنگوی کمیته مقاومت درغزه با اشاره به پیام هایی که روحیه مجاهدان فلسطینی را افزایش داد، ابراز داشت: پیام سردار سلیمانی  که فرموده بود ما همراه شما هستیم، به برادران مقاومت روحیه فراوانی داده بود، افزون بر آن سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همیشه راهگشا بوده و روحیه مقاومت را افزایش می دهد، به خصوص سخن چند وقت گذشته ایشان مبنی بر این که کرانه باختری باید مسلح شود، مردم این منطقه را به مقاومت بیشتری وا داشت.

 

وی در پایان سخنانش از علمای اسلام، به خصوص رهبر انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران قدردانی کرد و ادامه داد: آمریکا وکشورهای استکباری رو به ضعف می روند و حق که نماد آن ایران و فلسطین است، پیروز می شود./1323/پ202/ک

 

ارسال نظرات