۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۳۴۳۹۲
در دیدار نماینده بعثه‌ و مسؤول خیمه‌گاه حسینی تأکید شد؛

تلاش برای خدمت‌رسانی به زائران و ترویج فرهنگ اهل‌بیت

مسؤول نمایندگی بعثه‌ مقام معظم رهبری در عراق و مسؤول خیمه‌گاه امام حسین(ع) در دیداری به بررسی راهکارهای ارائه خدمات فرهنگی به زائران پرداختند و بر ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) تأکید کردند.
ديدار برخي از مسؤولان بعثه مقام معظم رهبري در عراق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به همراه برخی از مسؤولان بعثه در دیدار صمیمی با حاج فاضل مهدی ابودگه مسؤول خیمه گاه امام حسین (ع) به بررسی راهکارهای ارائه خدمات فرهنگی به زائران پرداختند و بر خدمت رسانی بیشتر و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) تأکید کردند.

در ابتدای این دیدار که حجج اسلام رجبعلی زمانی، حمید احمدی، حسین بهجتی مسؤول بعثه کربلا و دیگر همکاران بعثه در کربلا نیز حضور داشتند، مشاور استانها و دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری به معرفی نماینده جدید بعثه در عراق پرداخت و فعالیت‌های گذشته وی را در مدینه منوره تشریح کرد و موفقیت های نامبرده را برشمرد.

اتحاد ریشه ناامنی‌ها را می‌خشکاند

وی در ادامه خواستار همکاری مدیران خیمه گاه امام حسین (ع) با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در راستای معرفی فرهنگ اهل بیت (ع) به زائران شد و با اشاره به مشکلاتی که مردم مظلوم کشور عراق با آن دست و پنجه نرم می‌کنند به ویژه هجوم وحشیانه تروریستهای تکفیری به برخی از مناطق این کشور، گفت: با اتحاد، همکاری و همدلی شیعه در همه کشورها به ویژه ایران اسلامی و کشور عراق ریشه این ناامنی‌ها خشکانده خواهد شد.

مشاور استانها و دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری بر تشکیل یک صف واحد در برابر صهیونیسم، استکبار و تکفیر تأکید کرد و افزود: هرچند مبارزه با دشمنان دین و مذهب دشوار است اما اکنون به پیروزی‌های بسیاری دست یافته اید و به لطف خداوند و به زودی زود بر دشمن‌های داخلی و خارجی اعم از آمریکا و ازنابش داعش پیروز می‌شوید.


قلب‌های ما و شما یکی است

در ادامه این دیدار، حاج فاضل مسؤول خیمه گاه حسینی خطاب به جمع حاضر با بیان اینکه شما فرزندان دولت امیرمؤمنان (ع) هستید و دولت شما هم شیعه است، گفت: قلبهای ما یکی است و با شما یک مجموعه واحد هستیم، چراکه هر دو برای رستگاری مذهب اهل بیت (ع) تلاش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شیعه از هر جهت مورد تعرض یهود، نصارا و وهابیت قرار گرفته و اکنون بر همه ما واجب است علیه کسانی که با شیعیان مبارزه می‌کنند مبارزه کنیم تا نصرت نزدیک و ظهور حضرت ولی عصر (عج) محقق شود.

حاج فاضل با بیان اینکه من مقلد امام خمینی (ره) هستم و محبت ایشان در دل من و همه مردم عراق جای گرفته است، گفت: خدا شما را در این راه ثابت قدم کند، دست ما را در دست شما قرار دهد تا کاملا متحد شویم و در آخر امر هم به شفاعت امام حسین (ع) نائل گردیم.

وی فعالیت‌های نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا را ستود و با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای یاری مسؤولان حاضر در جلسه در تحقق برنامه‌ها به کار خواهد بست، اظهار داشت: ما به قلب شما نگاه می‌کنیم و مطمئن هستیم که برای دفاع از مذهب شیعه و نصرت امام زمان (عج) تلاش می‌کنید.

شیعیان ایران و عراق زینت یکدیگر باشند

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی از همکاری‌های صمیمانه مسؤولان خیمه گاه حسینی با نمایندگی بعثه در کربلا تشکر کرد و با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) که می‌فرمایند «شما شیعیان برای ما زینت باشید»، گفت: رفتار ما منتسب به مکتب اهل بیت (ع) است، باید به گونه ای باشد که سبب سربلندی آنها شود خود ما باید برای یکدیگر زنت باشیم.

مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق بر همکاری دو جانبه در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به زائران و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) تأکید و با اشاره به اهمیت نظم و انضباط در فعالیت‌های مرتبط با امور ایرانیان، ابراز امیدواری کرد که این فعالیت‌ها هر روز بهتر از گذشته باشد./840/د102/ف


ارسال نظرات