۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۳۴۴۰۵
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده:

تدابیر مسؤولان برای عبور زائران حسینی در گذرگاه های مرزی قابل تقدیر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان این که مسؤولان تدابیر خوبی جهت رفاه زائران عتبات عالیات اندیشیده اند، ابرازداشت: تدابیر مناسب مسؤولان در گذرگاه های مرزی قابل تقدیر است.
تدابیر مسؤولان برای عبور زائران حسینی در گذرگاه های مرزی قابل تقدیر است

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، در حاشیه بازدید از مرز چذابه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از چذابه، با اشاره به استقبال چشم گیر مردم ولایت‎مدار خوزستان از زیارت اربعین حسینی نسبت به سال های گذشته، ابراز داشت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته، استقبال مردم از زیارت اربعین حسینی بسیار قابل توجه است.

حجت الاسلام والمسلین حسن زاده با بیان این که حضور مردم در پایانه های مرزی بیانگر استقبال کم نظیر آن ها از این حرکت بزرگ معنوی و مقدس گفت: مردم خوزستان با حضور در این مراسم ولایتمداری خود را به جهانیان نمایش خواهند داد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به فرصت زمانی باقی‎مانده تا آغاز مراسم اربعین حسینی، بیان داشت: مسؤولان تلاش خود را در گذرگاه های مرزی جهت رفاه زائران برای خروج از کشور خواهند کرد.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت خوزستان با اشاره به وجود برخی کاستی ها در مرز شلمچه گفت: در مرز چذابه مشکلاتی در جهت خروج زائران وجود ندارد، اما در مرز شلمچه با توجه به استقبال گسترده مردمی با کاستی های رو به رو  شده ایم که مسؤولان با به کارگیری تدابیری در حال برطرف کردن آن ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در پایان با اشاره به همکاری خوب مردم و مسؤولان در گذرگاه های مرزی اظهارداشت: این همدلی و همکاری سبب برگزاری آرام و با شکوه این مناسبت بزرگ معنوی خواهد شد./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات