۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۲۳۴۴۸۷
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های گیلان:

نهم دی تجلی حضور ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان با بیان این که نهم دی نشان‌دهنده رجوع صادقانه به رأی مردم است، ادامه داد: حضور مردم در این روز با عظمت سبب تداوم و بقای انقلاب اسلامی شده است.
نماينده ولي فقيه در دانشگاه گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان امروز در ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی در رشت از نهم دی به عنوان یوم الله یاد کرد و گفت: ملت بزرگ ایران در این روز وحدت و همدلی خود در حمایت از انقلاب، نظام و ولایت را به نمایش گذاشتند.

 

وی با بیان این که ملت ایران در سال 88 با تبعیت محض از ولی فقیه در برابر فتنه گران ایستادند، افزود: مردم کشورمان در آزمایش الهی عاشقانه به دنبال امام خود حرکت کرند و متأثر از خواص آلوده، افسرده و دنیاطلب نشد.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که عده ای به تلاش می کنند کلمه فتنه را از جریان سال 88 حذف کنند و آن را یک روز سیاسی کم اهمیت جلوه دهند، خاطرنشان کرد: اصحاب یأس و تزویر برای کمرنگ کردن حماسه نهم دی تلاش های گسترده ای انجام دادند.

 

وی با بیان این که نهم دی نشان‌دهنده رجوع صادقانه به رأی مردم است، ادامه داد: حضور مردم در این روز با عظمت سبب تداوم و بقای انقلاب اسلامی شده است.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های گیلان با بیان این که نهم دی ماه مایه قوت مستضعفان عالم شده است، اظهار داشت: نهم دی ماه زمزمه زیبای استقبال امت مستضعف برای ظهور امام زمان(عج) است.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که ارزش نهم دی ماه از ارزش ملی نیز بیشتر است، خاطرنشان کرد: این روز برای ملت ایران ارزش دینی دارد و هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد.

 

وی نهم دی ماه را رزمایش ایستادگی، مقاومت و تبعیت ملت ایران از مقام معظم رهبری در شرایط بحرانی عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای فداکاری مردم ارزش محسوب می‌شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حماسه نهم دی ماه ملت ایران مانند قیام عاشورا یک خط و الگو است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ که در مورد حماسه نهم دی ماه سکوت جایز نیست و امیدواریم همه به تکلیف خود عمل کنند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گیلان همچنین با اشاره به این که حماسه هشتم دی ماه سال 88 مردم گیلان برائت از اصحاب فتنه و عاملان استکبار بود، تصریح کرد: رسانه‌ها در جلوگیری از فراموش شدن حماسه هشتم و نهم دی ماه باید تلاش کنند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات