۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۲۳۴۶۳۷
نایب رییس شواری اجرایی حزب الله لبنان:

تأثیرگذاری مقاومت در معادلات منطقه‌ای بیش از هرزمان دیگری است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شواری اجرایی حزب الله لبنان،وضعیت سیاسی و نظامی مقاومت را بسیار مناسب برشمرد و اظهار داشت که تأثیرگذاری مقاومت در معادلات منطقه‎‌ای بیش از هر زمان دیگری است.
نبيل قاووق معاون شوراي اجرايي حزب الله لبنان


 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تأکید براینکه اعدام شهید علی البزال، سرباز گروگان گرفته شده لبنانی از سوی تکفیری‌ها جنایتی در حق همه مردم لبنان است، گفت: مردم لبنان باید نسبت به اقدام اخیر تروریست‌ها هوشیار باشند، چرا که بسیار واضح است هدف اصلی از این اقدام برافروختن آتش فتنه مذهبی و طایفه‌ای در کشور است.
 

 

وی افزود: هیچ کس از گزند گروه‌های تکفیری و تروریستی در امان نیست و هر فردی تصور می‌کند می‌تواند در سایه تکفیری‌ها به زندگی ادامه دهد سخت در اشتباه است.
 

 

این عالم لبنانی بر لزوم حمایت سیاسی و تسلیحاتی از ارتش لبنان در نبرد با تروریسم تأکید و تصریح کرد: نابود ساختن تکفیری‌ها باید در اولویت دولت لبنان قرار بگیرد. ارتش حق دارد که از همه ابزار خود برای آزادسازی سربازان دربند تروریست‌ها استفاده کند.
 

 

حجت الاسلام قبلان گفت: تلاش حزب الله لبنان برای برگزاری گفت‌وگوی ملی در راستای حراست از منافع ملی لبنان و مقابله با فتنه‌های مختلف است. خوشبختانه شاهد آن هستیم به مجرد استقبال حزب الله و جریان المستقل از برگزاری گفت‌وگو برای حل اختلافات، جو سیاسی لبنان آرامش بی سابقه‌ای را تجربه می‌کند.

 

 

وی با اشاره به موفقیت مقاومت اسلامی در عبور از چالش‌های پیش رو در سال‌های اخیر، عنوان کرد: تأثیرگذاری مقاومت اسلامی لبنان در معادلات منطقه بیش از هرزمان دیگری است و مقاومت از لحاظ نظامی و سیاسی بهترین شرایط ممکن را تجربه می‌کند.
 

 

وی افزود: تکفیری‌ها به سد سختی در لبنان برخورد کردند که این سد در سایه همبستگی مقاومت، ارتش و ملت لبنان ایجاد شده است./983/ب902/ک

ارسال نظرات