۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۳۴۶۷۶

جشنواره فعالیت‌های فرهنگی جوانان در لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره فعالیت‌های فرهنگی و خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی از برگزاری این جشنواره در لرستان خبر داد.
جشنواره

یزدان سهرابی، دبیر جشنواره فعالیت‌های فرهنگی و خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این جشنواره به‌ مناسبت نام‌گذاری سال به نام «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» در خرم آباد برگزار می شود.

وی با بیان این که این جشنواره اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، افزود: شرکت کنندگان می توانند تا پایان دی ماه آثار خویش را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

سهرابی خاطرنشان کرد: جشنواره فعالیت‌های فرهنگی و خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی با محوریت فعالیت در حوزه شبکههای اجتماعی و فضای مجازی، مساجد و هیأت های مذهبی برگزار می شود.

دبیر جشنواره فعالیت‌های فرهنگی و خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی لرستان تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی و جمعیت، فرهنگ جهاد و شهادت، کار و کارآفرینی، امر به معروف و نهی از منکر از دیگر محورهای برگزاری این جشنواره است.

وی در ادامه هدف از برگزاری جشنواره فعالیت‌های فرهنگی و خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی را انتقال تجربیات جوانان بیان کرد.

سهرابی افزود: آشنایی جوانان با فعالیت های فرهنگی و خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی استان لرستان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان این که از فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان انقلابی و مؤمن لرستان حمایت می شود، یادآور شد: این جشنواره به همت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار میشود.

گفتنی است، جوانان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره برای نام نویسی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان به نشانی www.lrjavan.ir مراجعه کنند./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات