۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۲۳۴۸۸۲
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

اربعین احیاگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که اربعین کلید پیروزی حق بر باطل است، اربعین احیاگر فریضه واجب امر به معروف است.
اربعين حسيني

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: یاد شهادت امام حسین(ع) و یارانش در روز اربعین زنده می شود.

وی با بیان این که امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و عدالت خواهی قیام کرد، افزود: اربعین حسینی احیاگر اهداف قیام امام حسین(ع)، فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به حضور مبلغان بین آحاد جامعه و برگزاری گفتمان های دینی در دهه پایانی صفر عنوان داشت: مهم ترین فعالیت مبلغان و اساتید حوزه علمیه در ایام محرم و صفر تبیین اهداف قیام عاشورا است.

وی با بیان این که ایام محرم و صفر فرصتی مناسب برای جذب جوانان است، خاطرنشان کرد: آشنا شدن نسل جوان با واقعیت های دین بهترین سلاح مقابله با دشمنان اسلام است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که قیام امام حسین(ع) موجب زنده نگه داشتن دین اسلام شد، ابراز داشت: امروز ما در برابر دین اسلام و جامعه اسلامی وظیفه سنگینی برعهده داریم.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب افزود: نباید اجازه دهیم دشمنان اسلام کوچک ترین ضربه ای به جامعه اسلامی وارد کنند.

حجت الاسلام ولی پور در ادامه راه مقابله با دسیسه های دشمن را آگاه سازی نسل جوان، تبیین اهداف قیام عاشورا و پیروی از سیره اهل بیت(ع) بیان کرد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان اربعین را آبروی مسلمان به ویژه شیعیان بیان کرد و گفت: اربعین کلید پیروزی حق بر باطل است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات