۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۳۴۹۰۴
معاون سیاسی وزارت دفاع:

شبکه‌های ماهواره‌ای به ظاهر شیعه، افراطی و به شدت واپس‌گرا هستند

خبرگزاری رسا ـ خواجه‌پور گفت: بیش از 10 شبکه از لندن شیعه را به روش خود تبلیغ می کنند و ظاهرا خود را دلسوزان شیعه می نامند، ولی در واقع آنها همان افراطی های وهابیت و به شدت واپس‌گرا هستند.
جواد خواجه پور، مدير سياسي معاونت سياسي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جواد خواجه پور، معاون سیاسی وزارت دفاع امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اظهار داشت: دشمن بر اساس برنامه ریزی هایی که از سال‌ها پیش تدوین کرده است، قصد دارد تا سال 2030 کل دنیا را زیر سلطه 6 کشور ببرد.

 


وی با بیان این‌که راه‌اندازی و فعالیت گروهک های تروریستی تکفیری در راستای این هدف غرب است، خاطرنشان کرد: خطر جدی که غرب را در رسیدن به این هدف تهدید می کند، اسلام ناب محمدی و مکتب تشیع است، اسلامی که رهبر انقلاب سه سال پیش در خطبه های نماز جمعه به صورت عربی قرائت کردند.

 


خواجه پور به شبکه های ماهواره‌ای به ظاهر اسلامی در لندن اشاره کرد و افزود: بیش از 10 شبکه از لندن شیعه را به روش خود تبلیغ می کنند و ظاهرا خود را دلسوزان شیعه می نامند، ولی در واقع آنها همان افراطی های وهابیت و به شدت واپس‌گرا هستند، این روزها هم در مسیرهای منتهی به کربلا به تبلیغ می پردازند.

 


وی با بیان این‌که خطر جریان‎‌های افراطی شیعه از جمله فرقه شیرازی‌ها کمتر از وهابیت نیست، تصریح کرد: متأسفانه دشمن درونی هر فرد باعث می شود آن شخص نگاه محدودی به جامعه داشته باشد، اگر این دشمن را کنار بزنیم، هیچ کس توان مقابله با اسلام حقیقی و مکتب تشیع و اهل بیت را نخواهد داشت.

 


معاون سیاسی وزارت دفاع در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های موجود در کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: ایران با وجود مشکلات فراوان در حوزه کشاورزی رتبه 16 را در دنیا دارد، ولی منابع کشور در حوزه کشاورزی بسیار بیشتر از این هاست و با یک انقلاب کشاورزی می توانیم کل دنیا را قبضه کنیم.

 


وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در نامگذاری این سال از کلمه عزم ملی استفاده کرد، البته به این معنا نیست که ما در کشور عزم ملی نداریم بلکه بعضی از مدیران توانایی هدایت عزم ملی را ندارند. کشورمان دارای ثروت های زیادی از جمله اورانیوم خالص در یزد، انواع معادن و نیروی انسانی خلاق و پرشور است که بسیاری از کشورها در حسرت چنین نعمت هایی هستند.

 


خواجه‌پور با تأکید بر این‌که اگر ثروت های ملی جدی گرفته شود، دیگر نیازی به دشمن نداریم، خاطرنشان کرد: پیشرفت های نظامی در عرصه دفاعی بسیار چشمگیر است، آمریکا از نظر دفاع نظامی رتبه چهارم را به کشور ایران داده است. البته بعضی ها هم اعتراض دارند که چرا به وزارت دفاع به این میزان بودجه اختصاص می دهند.

 


معاون سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: باید به صراحت اذعان داشت که وزارت دفاع کشورمان چندین برابر میزان بودجه اختصاص یافته اش را از طریق تولیدات غیر نظامی به عنوان در آمد به بودجه کشور تزریق می کند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات