۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۲۳۴۹۹۸
حماس:

«قدس» عنوان نبرد بعدی مقاومت خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که عنوان نبرد بعدی قدس است و به کرانه باختری کشیده خواهد شد.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» روزگذشته به مناست بیست و هفتمین سالروز انتفاضه اول فلسطین (1976) و نیز بیست و هفتمین سالروز تاسیس این جنبش بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که قدس، عنوان نبرد بعدی مقاومت فلسطین خواهد بود و کرانه باختری به منطقه درگیری تبدیل خواهد شد و انتفاضه حتما رخ خواهد داد.

 

در این بیانیه آمده است: انتفاضه اول از عمق دردهای ملت فلسطین و تاریخ مبارزه‌های طولانی جهادی آن ظهور کرد. این تاریخ طولانی از مبارزه ثابت کرد که مسیر مقاومت یک عنصر اساسی کم دارد و آن مرجعیتی اعتقادی و اصیل و هویتی اسلامی است که این مسیر باید به رنگ و بوی آن درآید.

 

حماس در بیانیه خود افزود: این انتفاضه پس از ان شکل گرفت که شاهد مذاکرات سازش محرمانه با رژیم اشغالگر و کوتاه آمدن مکرر از حق فلسطین بود به نحوی که کنفرانس‌های عربی مختلف به سمت به رسمیت شناختن فلسطین با 78 درصد از اراضی فلسطینی پیش می‌رفتند.

 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در پایان تاکید کرد که از ذره‌ای از خاک فلسطین  و حق بازگشت فلسطینیان کوتاه نخواهد آمد./994/د102/ک 

ارسال نظرات