۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۳۵۱۷۶
استاندار اصفهان:

مسؤولان از بکارگیری فرهنگ کد خدایی بر حذر باشند

خبرگزاری رسا ـ استاندار اصفهان دهیاران را از بکارگیری فرهنگ کدخدایی در رفتار خود بر حذر داشت و گفت: سیستم مدیریت کدخدایی تمام شده است و الان شما خدمت گزار هستید.
استاندار اصفهان زرگرپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان رسول زرگرپور، استاندار اصفهان ظهر امروز در همایش سالانه دهیاری های استان اصفهان گفت: همه اصولگرایان معتدل، اصلاح طلبان معتدل و نیروهای مستقل سیاسی فقط به شرط همگام بودن با سیاست های دولت، می توانند به عنوان مسؤول فعالیت کنند تا سیستم هماهنگ و یکدست شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: این بحث ربطی به گرایشات سیاسی مورد قبول نظام شامل اصول گرا، اصلاح طلب و مستقل ندارد بلکه مهم حرکت کردن بر مبنای اعتقاد به برنامه ها و سیاست های دولت است.



زرگرپور گفت: از بخشداران و دهیاران استان می خواهم تا در اسرع وقت، افرادی که با سیاست های دولت هماهنگ نیستند را برکنار و فرد مناسب جایگزین کنند.

 


استاندار اصفهان همچنین توسعه روستاها را از اصول جمهوری اسلامی و مهم ترین هدف در تشکیل جهاد سازندگی بیان کرد و گفت: استقلال، توسعه و امنیت قضایی از مسیر روستاها می گذرد.



زرگرپور، به دهیاران توصیه کرد که پا در میانی و ایجاد ثبات و امنیت، رفع اختلاف در اولویت برنامه حوزه فعالیت خود قرار دهند و مراقب باشند که خودشان عامل اختلاف نشوند.



وی افزود: کسی که ردای دهیاری بر تن دارد باید ردای سیاسی و خطی را از تن بیرون کند زیرا ویروس سیاسی نباید به فضای پاک و باصداقت روستاها نفوذ کند.


 

زرگرپور دهیاران را از بکارگیری فرهنگ کدخدایی در رفتار خود بر حذر داشت و گفت: سیستم مدیریت کدخدایی تمام شده است و الان شما خدمت گزار هستید.



استاندار اصفهان از دهیاران به عنوان مدیران ارشد نظام در روستاها نامبرد و خطاب به دهیاران افزود: باید در عین تعامل و هم افزایی با اعضای شوراهای روستا، نمایندگان و ائمه جمعه، استقلال شغلی خود را حفظ کنید.



وی وضعیت ساخت و ساز در روستاها را مطلوب ندانست و از دهیاران خواست تا مراقب باشند مجوز غیرقانونی و خلاف از مقررات برای ساخت و ساز در روستاها صادر نکنند.



زرگرپور تصریح کرد: ساخت و ساز در روستاها باید حفظ و قانون مند و تابع مقررات باشد و بافت روستاها در چارچوب روستا حفظ شود.



استاندار اصفهان در ادامه به اقدامات دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: با نظام تحول بهداشتی در هر 24 ساعت، 200 میلیون تومان یارانه درمان در استان واریز می شود و تا پایان سال 64 میلیارد تومان به حساب استان برای پرداخت یارانه بهداشت و درمان واریز شده است.



عیسی بهمنی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان نیز در این همایش گفت: دولت یازدهم به روستائیان اهمیت ویژه ای می دهد.



وی اظهار کرد: شوراها در هشت سال گذشته به فراموشی سپرده شده بود که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید با برگزاری نخستین همایش بزرگ با حضور رییس جمهور و شش وزیر دولت یازدهم در سالن اجلاس سران، احترام و عزت به روستائیان نمود یافت./939/پ202/ب6

ارسال نظرات