۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۳۵۳۲۱
حجت الاسلام ذوالنور:

ایستادگی در برابر ستمگران زمان پیام مهم راهپیمایی اربعین حسینی است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور گفت: کانون بیداری اسلامی و استکبار ستیزی که امسال در مبارزه با داعش و گروه‌های تکفیری بروز پیدا کرده در اسلام ناب و عزاداری اربعین حسینی(ع) است.
حجت الاسلام ذوالنور حجت الاسلام ذوالنوري

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: در اربعین حسینی امسال حال و هوای خاصی در شرایط سیاسی منطقه به‌ویژه عراق حاکم است.

 

دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور یادآور شد: امسال در کنار عزاداری چند میلیونی اربعین، همایش دانشجویان جهان اسلام در کربلا برگزار می‌شود که از سراسر دنیا در آن شرکت می‌کنند و این همایش، اعلام رسا و شیوای فرهیختگان جهان اسلام به فرهنگ عاشورا و اهل بیت(ع) و انزجار از استکبار جهانی و ایادی‌ آنها در منطقه یعنی گروه‌های تکفیری است.

 

وی همایش دانشجویان جهان اسلام در کربلا را جهاد علمی، اعتقادی، فرهگی و اقتصادی خواند و تأکید کرد: این همایش جهاد همه جانبه‌ای علیه دین ستیزی استکبار جهانی و نوکران آنها گروه‌های تکفیری و تروریستی است.

 

حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: کانون بیداری اسلامی و استکبار ستیزی که امسال در مبارزه با داعش و گروه‌های تکفیری بروز پیدا کرده در اسلام ناب و عزاداری اربعین حسینی(ع) است.

 

وی پیام راهپیمایی میلیونی اربعین را ایستادگی در برابر ستمگران زمان دانست و تصریح کرد: پیام حضور چندین میلیونی دلدادگان اسلام ناب اهل بیت(ع)، ایستادگی، مقاومت و انزجار از کینه‌جویی تکفیری ها و اربابان آنها استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل است.

 

جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت‌های گروه‌های تکفیری در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: تکفیری‌ها قصد داشتند با شعار «النصر بالرعب» ایجاد ترس و وحشت، قتل عام مردان، زنان و کودکان، به اسارت بردن و بردگی گرفتن زنان و دختران مسلمان به پیروزی برسند اما هر چه خباثت آنها بیشتر شد مقاومت مردم نیز افزایش پیدا کرد.

 

حجت الاسلام ذوالنور در پایان افزود: امسال کربلا حال و هوای دیگری دارد چنان که از دور و نزدیک، کاروان‌های سواره و پیاده‌‌ای به سمت کربلا رفته‌اند./908/ت302/ج

ارسال نظرات